poniedziałek, 4 lipca 2011

make up- no make up

Dzisiaj pokażę Wam zrobiony z nudów makijaż dzienny. 
Rzadko kiedy maluję się cieniami bo muszę poświęcić na to trochę czasu ale zaczynam się przełamywać i robić to coraz częściej. Na razie nie wychodzi mi to zbyt dobrze no ale... dopiero się uczę ;-)

Przed wyglądałam tak :D



Po wykonaniu wszystkiego wyglądałam tak:

Przed nałożeniem podkładu użyłam kremu z Avonu
Następnie podkładu, który zaliczam do projektu denko:)

Później użyłam małych specyfików upiększających




Następnie był róż nieznanej firmy :D


Cienie które użyłam:



Później zrobiłam delikatną kreskę kredką od eyelinera
I delikatnie wytuszowałam rzęsy


Na koniec był błyszczyk i gotowe ;)




Jak się podoba? ;-)

22 komentarze:

  1. Ładnie. :)



    Zapraszam, nowe zdjęcia:
    http://messrose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, ale nie wyobrażam sobie mieć tyle makijażu na twarzy;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca taki no-makeup bo widze, ze oczka podkreślone wyraźniej, ale ciagle jest delikatnie - i mysle ze bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ty nie umiesz się malować cieńmi ;p
    Moja przygoda z cieniami nie zakończyła się dobrze... więc całkowicie cienie wyeliminowałam z mojej kosmetyczki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny efekt końcowy.
    Dodaję do obserwowanych, będę sledzić!

    OdpowiedzUsuń
  6. O, bardzo ładnie wyglądasz! Pasuje Ci i wcale nie nie umiesz, bo umiesz, co widać :D. Dużo kosmetyków użyłaś, ja na codzień wolę sam tusz, ew. fluid (ale zastosowany jako korektor), czasem eyeliner.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny delikatny makijaż :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż dosyć delikatny, fajne podkreśla Twoja urodę.
    p.s. też mam taki róż:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry jest ten krem z Avonu ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog, jestem pierwszy raz.:)
    zapraszam na mojego bloga. :)
    www.oliwia-life3.blogspot.com
    Zapraszam też na moją fan page na facebooku. :) http://www.facebook.com/pages/Oliwia-Antoniuk/169830199743217

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie prezentuje się ten makijaż. Ja nie używam cieni, zawsze tylko kredka, eyeliner i tusz, ale chyba zacznę. Skoczę do rossmanna i zakupie jakiś fajny kolor.
    Wiesz może czy miętowy pasowałby do zielonych oczu ( w słońcu robią się żółte ) ? Bo tak się ostatnio zastanawiałam, bo zobaczyłam w Joy'u fajny makijaż.

    Zapraszam na mojego bloga ->
    http://panna-perelka.blogspot.com
    Moja przygoda tutaj dopiero się zaczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. delikatny, łagodny makijaż - bardzo fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aśku: dobry, fajnie przyciemnia buźkę :)

    Paulina P.: nie wiem, musiałabym to zobaczyć a hnie potrafię sobie wyobrazić.

    ola: uwierz ze nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny, delikatny makijaż.
    Ciekawy blog, obserwuję i zachęcam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie :)) oczy śliczne :)

    OdpowiedzUsuń