niedziela, 24 lipca 2011

Matujący podkład JOKO

Nie dawno zaczęłam testować podkład firmy JOKO.



"Lekki, półkremowy podkład z kompleksem liftingująco - nawilżającym. Matuje, pokrywa niedoskonałości i poprawia jędrność skóry. 

Jego skuteczne działanie oparte jest na stopniowym uwalnianiu wzajemnie uzupełniających się składników nawilżających.
Reguluje w skórze nadmierne wydzielanie sebum, zapewnia jej naturalny, zdrowy, matowy wygląd poprzez mikrogąbeczki pochłaniające wilgoć i tłuszcz. Zapewni skórze ochronę przed czynnikami zewnętrznymi (wiatr, słońce).
Działa łagodząco na podrażnienia i zaczerwienienia skóry. 
Do wszystkich rodzajów cery."

Często na mojej buźce wyskakują różne niedoskonałości, mam cerę potrądzikową z rumieniem  i problem z rozszerzonymi porami a mimo to ON  wszystko kryje!
Cena tego cudu to jakieś 35 zł 
Pojemność 30 ml

W składzie nie ma nic co podrażniało by moją cerę.
Plusy:
*bardzo wydajny
*skóra staje się aksamitna w dotyku
* bardzo wydajny
* dobrze, że jest pompka
* dobrze matuje
* idealna konsystencja
* niska cena jak na dobry podkład
* ładne opakowanie 
* nie tworzy efektu maski

Minusy:
* nas ustami i w przesuszonych miejscach dziwnie się przyciemnia i robią się plamy :(



Ogólnie produkt polecam.
Nie wiem co z tym, że robią się te plamy ale ja mam tak prawie z każdym podkładem. Może to ze mną coś nie tak?
A Wy miałyście może z nim do czynienia?


13 komentarzy:

  1. No ja słyszałam że ogółem firma JOKO to bardzo dobra i solidna firma :)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie to wydaję się trochę za ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam go ;) Fajny się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz go widzę. Ma piękne opakowanie! Takie eleganckie. :) Naprawdę dobrze matuje? Muszę poczytać więcej opinii na jego temat, bo Twoja recenzja niewątpliwie jest zachęcająca. :) Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet fajna ta firma 'JOKO' ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie! ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używam podkładu, zawsze krem naturalny i na to puder w kamieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy :) zastanawiam się tylko, jak jest z wyborem kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ;)
    Nominowałam Cię do TAG'u One Lovely Blog Award.

    Więcej tutaj: http://nothingbutchickens.blogspot.com/2011/07/colortrend-fresh-face-oil-free.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Testowałam ten podkład i niestety musiałam oddać go mojej mamie. Strasznie mnie zapchał i wywołał na twarzy lawinę niespodzianek...

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam podkład firmy JOKO i byłam num zachwycona :) niestety, trudno mi go teraz znaleźć... może następnym razem wypróbuję ten, który testujesz :)

    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  11. hm..wydaję mi się, że prawdopodobnie do malowania oczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podkład pod eye liner tylko :)

    OdpowiedzUsuń