czwartek, 28 lipca 2011

OBSESION volume& length mascara - DERMACOL

Ta recenzja miała być już dawno ale jakoś nie mogłam zabrać się za jej napisanie. W sumie narzekać nie będę, jest fajna. Nie rewelacyjna- przeciętna.

Skład:  Aqua, Oryza sativa Cera, Cera Alba, Copernicia cerifera Cera, Stearic Acid, Candelilla Cera Extract, Propylene Glycol, Triethanoloamine, Acacia Senegal Gum, PVP, Aminomethyl Propanol, Hydroxyethylcellulose, Panthenol, Chlorphenesin, Sodium Polymethacrylate, Dimethicone, Glycerin, Nylon-12, Polyethylene, Prynus amygdalus dulcis Fruit Extract, Hydrogenated Palm Acid, Palmitic Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben,+/-: CI 77499


PLUSY: 
- estetyczny wygląd
- ładny naturalny efekt
- nie robi grudek, nie skleja rzęs
- neutralny zapach
- przy wyjmowaniu szczoteczki jest ona dobrze oczyszczona
- nie podrażnia oczu
- trwała- nie osypuje się i pod oczami nie robią się ciemne plamy
- łatwo się zmywa
- nie jest za wodnista 
- ładny czarny kolor
- pojemność: 12 ml

MINUSY:
- jest to dla mnie minusem, ponieważ ja lubię mocno podkreślone i podkręcone rzęsy a ona jest  bardziej dla osób lubiących naturalny efekt
- cena: ok 35zł to dużo jak za przeciętną maskarę
- troszkę dostępność, gdyby nie internet to nie wiem jaka jest inna możliwość zdobycia tych kosmetyków


Ogólna ocena: 5/6

10 komentarzy:

  1. myślę, że byśmy się z tą maskarą polubiły ;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie;)

    http://monique1900.blogspot.com/2011/07/organizuje-pierwsze-mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. http://merczens.blogspot.com/2011/07/73-tag-makeup-blogger-award.html zostałaś otagowana :))))

    efekt po - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt całkiem, całkiem:)
    kosmetyki te można znaleźć w małych drogeriach, ale dobrze zaopatrzonych;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piekne rzesy, a efekt na nich jest widoczny i to bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie ona jakoś nie za zachwyciła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna,ale ja też wolę efekt podkreślonych i podkręconych rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tusz staje na wysokości zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. on bardziej wydłuża niż pogrubia, a ja wole pogrubiające ;)
    Ale ładny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń