wtorek, 5 lipca 2011

Olejek przyśpieszający opalanie Mariza

Przedstawię Wam dzisiaj olejek przyśpieszający opalanie firmy Mariza. 


KWC: " Olejek ułatwia opalanie, pozwalając na uzyskanie równomiernej i naturalnej opalenizny. Dzięki zawartości naturalnych filtrów UV (beta- karoten, olej z orzecha włoskiego) chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Olejek znakomicie pielęgnuje skórę, zmiękcza ją i wygładza. Wspomaga naturalne procesy zatrzymania wilgoci w skórze, jednocześnie lekko ją natłuszczając. Polecany dla każdego rodzaju skóry w czasie kąpieli słonecznych jak również zabiegów opalających w solarium. "

Co mówi producent?

Można powiększyć ;-)

Moja opinia:
Producent: Mariza
Cena: 80 ml- 5,00 zł , 210 ml - 9, 70 zł  aktualnie w promocji. Ceny regularne to 6,70 zł i 12,90 zł
Konsystencja: W porządku, troszkę za wodnista ale dzięki temu dobrze się ją rozsmarowuje.

Aplikacja: Jedyny minus tego produktu. Mógłby być w sprayu.
Nawilżenie: Bardzo dobre! Skóra staje się bardzo miękka, nawilżona. Pozostawia ładny połysk.
Zastosowanie: Można używać na słońcu jak i w solarium.
Efekt: Niestety nie mogę go wam pokazać bo nie mam jak, ale musicie mi uwierzyć na słowo. Ten olejek to naprawdę rewelacja! Skóra staje się pięknie brązowa.
Nie wywołuje alergii.
Nie doprowadzi do poparzenia. Nie pozostawia zaczerwień.
Nie brudzi ubrań i nie pozostawia tłustych plam.
Zapach: Ładny. Delikatny, troszkę jak oliwka Johnsona.
Jest bardzo bardzo wydajny!
Skład: Zawiera
*beta karoten
* wyciąg z orzecha włoskiego
* masło kakaowe
*olej kokosowy
Dokładny skład

Zdecydowanie jestem na TAK.
Mało kiedy znajdzie się olejek w takiej cenie i z takimi efektami.
 Aktualne promocje możecie sprawdzić na stronie www.mariza.com.pl

10 komentarzy:

  1. hmm zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. może się do niego przekonam;*
    chwalisz go, a cena niska;)
    ---
    pozdrawiam i zapraszam na
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na tą recenzję !
    Muszę sobie go sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie go kupiłaś? Bo właśnie mam go na mojej wish liście kosmetyków do kupienia:P
    Ja raczej się nie opalam, ale moje nogi wyglądają śmiesznie biało w porównaniu do reszty ciała i za nic nie łapią słońca, więc może to by pomogło:)

    Odpowiedziałam na taga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli tak go zachwalasz to na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. anonyme: dostałam od marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No na wizazu to KWC od baaaardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uzywala go trzy lata temu byl rewelacyjny przez ostatnie dwa lata nie moglam go nigdzie kupic .moze wieci gdzi go zdobede??

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do akcji Kup olejek i pomóż bezdomnym kotom! http://mariza.waw.pl/index.php/kup

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękujemy za Pani opinię :) Niezwykle ciekawy blog. Chce się tutaj powracać :) Zapraszamy do współpracy i zakupów: http://sklep.mariza-kosmetyki.com.pl

    OdpowiedzUsuń