czwartek, 14 lipca 2011

ORLY-Pin Up

Przedstawię Wam dzisiaj lakier, który jest u mnie już baardzo długo ale jakoś nie miałam okazji go pokazać, a nawet pomalować nim paznokci.
Jest to lakier Orly z kolekcji Pin Up, są to 4 odcienie lakierów. Letnia kolekcja zainspirowana latami 40 i 50 :)

Va Va Voom Pink - różowy neonowy krem
Here Comes Trouble -migocąca zieleń
Coquette Cutie- koral kremowy
Bubbly Bombshell-filetowy brokatowy


Lakier, który ja posiadam to migocąca zieleń- Here Comes Trouble. 

zdjęcie w świetle dziennym 




zdjęcie z lampą
Profesjonalny lakier do paznokci o pojemności 18ml. Posiada opatentowaną ergonomiczną nakrętkę GRIPPER CAP™, która gwarantuje łatwe otwieranie oraz optymalne działanie lakieru. Nowa formuła lakierów nie zawiera DBP, Toluenu oraz Formaldehydu.

Jak się podoba?

13 komentarzy:

  1. ciekawa jestem tego neonowego różu :D ile warstw nakładałaś? ;)

    Ja dziś kupiłam żółty lakier i własnie nakładam 3 warstwę i nadal widac 'smugi' ;|

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale lakiery wyglądają całkiem zachęcająco. Podoba mi się jak prezentują się na paznokciach, dają fajny efekt. Ja jestem na tak! :)

    Pozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam do mnie. :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. O, niezły, choć wolałabym chyba ten koralowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten lakier, tylko ciężko się potem zmywa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się nie podoba zbytnio. Wolę matowe lakiery. I ten kolorek też taki nie mój. :<

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie ładny ale jakoś nie widzę go na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbuj go koniecznie na jakiejś kremowej, zielonej bazie. Wtedy będzie cudny. Tak za bardzo prześwituje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz podoba mi się lakier z brokatem. ;] Dzięki, ze wrzuciłaś recenzję, będę szperać w necie i na pewno sobie kupię. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalazłam i mam ogrooomny dylemat, który wybrać lakier, zastanawiam się nad zielenią fioletem i różem... Chyba ten mini zestaw wezmę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny lakier :) Masz bardzo przyjemny blog ^^
    Zapraszam do mnie na: http://paticee.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń