wtorek, 12 lipca 2011

Pastelowy fiolet- COLOUR OBSESSION

Ach ściągnęłam dzisiaj tipsy i w końcuuu ujrzałam swoje paznokcie. Troszkę odrosły w końcu :) Ale po miesiącu tipsów są tak zniszczone, że muszę o nie teraz zadbać :)
Pokaże Wam następny lakier od firmy Hean z kolekcji Colour Obsession.
Jest to odcień pastelowy fiolet nr 488

Jak prezentuje się na paznokciach?

Jedna warstwa


dwie warstwy w świetle sztucznym

światło dziennie

Bardzo ciężko było mi uchwycić jego rzeczywisty kolor ale mam nadzieję, że jako tako się udało :)
Recenzję możecie przeczytać TUTAJ . Ma te same cechy co lakier poprzedni oczywiście omijając to, że tamten jest matowy a ten się delikatnie błyszczy :)

ROZDANIE NA BLOGU MARBIAX

16 komentarzy:

  1. ładny kolorek :) tylko bardzo widac załamania miedzy paznokciem a żelem, do takich jasnych kolorów lepiej sie mocniej postarać z opiłowaniem żelu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie sie prezentuje na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor! *.*


    http://messrose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ano tylko że np u mnie ciągle leje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo kolor podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mów ze nie umiesz, a spróbuj

    OdpowiedzUsuń
  7. a wsumie próbuj praktyka czyni mistrza, ja tez zaczynałam od jajecznicy xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję;) Ahh.. ja co chwilę zmieniam wygląd bloga bo wciąż szukam tego który będzie mi odpowiadał w 100%. Znając życie zaraz znowu pojawi się inny szablon na blogu:P

    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek. :) Jakie masz długi paznokcie!

    OdpowiedzUsuń