piątek, 1 lipca 2011

Paznokcie i małe zakupy :)

Wróciłam wczoraj z Boszkowa, w którym byłam z Martyna którą możecie kojarzyć z bloga reedlipstick.blogspot.com, było cudownie :)
Wrzucę kilka fotek:



Po powrocie skoczyłam na szybkie zakupy bo rozwaliłam sandały:




Hmmm czy ktoś powiedział, że kolory do siebie nie pasują?;>
Moim zdaniem kolory albo są dobrze dobrane albo po prostu jest oryginalnie hah a tu przykład ;)



Troszkę niestarannie wyszły kreski ale nie każdy ma zdolności.
Mi się podoba ten zestaw, a Wam?
:) Pozdrawiam!

Dziewczyny jeśli macie jakieś pytania zapraszam tutaj: 

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia. :) Pozdrawiam.


    http://messrose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne paznokcie. Zapraszam na http://next2youjb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wpisz w google texture i pobierz sobie obrazek jaki Ci sie podoba, i to tyle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Red Lipstick1 lipca 2011 04:06

    bosko ci te paznokcie wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No paznokcie sliczne wyszly a trampki w kwiatki sa fajne wlasnie widzialam pare ale mysle ze biale w kwiatki sa lepsze na lato(:

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. http://zpamietnikapamey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie-zaje. w chu.!:)
    + te buty, mmmm!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli sama tak ładnie malujesz paznokcie to podziwiam, mnie by pewnie szlag trafił, bo nie mam takiej cierpliwości:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ich niecierpie! w rzeczywistości są jeszcze 100 razy większe xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Juz pisałam na blogu twojej towarzyszki że mnie nie zabrałyście ze sobą ;D a poza tym mamy chyba identyczne " brzuszki" ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne zestawienie kolorów na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze chyba jednak to nie blisko, pomerdało mi się Boszkowo z Boszków :) Ja mieszkam z drugiej strony Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne pazurki i trampeczki zakupione również ! :)

    zapraszam do mnie na wzięcie udziału w ROZDANIU! :)
    www.zycie-kate.blogspot.com
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te paznokcie!:) I sandałki.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny pomysł na pazurki :) i świetne tramposzki ^^

    OdpowiedzUsuń