niedziela, 3 lipca 2011

Sensique Strong & Trendy Nail

Mam dzisiaj okropnyyyy dzień, może to przez pogodę, może przez to, że jest niedziela, ogólnie dziwnie się czuję bo nie pamięta kiedy ostatni raz w niedzielę byłam w domu.
Nie mogę dogodzić swoim paznokciom, ciągle im coś nie pasuję i pomaluje je chyba sprawdzonym kolorkiem bo nie chcą przyjąć nowości :(


Lakier nie spełnił moich oczekiwań, jest mega wodnisty [ jego bracia są całkiem inni :( ]
i w związku z tym strasznie rozlewa się na skórki, nawet 2 warstwy nie wystarczają do całkowitego krycia.. :(
Zobaczcie same jakie powoduje zacieki i zgrubienia.
Coś z nim jest nie tak...

Przypominam dziewczyny, że moje rozdanie kończy się 10 lipca. Odnośnik znajdziecie po lewej stronie.
Jak Wam poszły maturki? :)
Słyszałam, że nie za ciekawie... 

9 komentarzy:

  1. Mhm, także nie lubię takich lakierów . ;<
    ale kolor ładny . heh . ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze to najładniej te twoje tipsopaznokcie wyglądają w tym kolorku ;)
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ma bardzo ładny,ale widać,ze sie rozlał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor ładny, który to numerek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, kurcze, kolor ładny, ale skoro ma tyle minusów..

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor, ładny. kojarzy mi się z jagodowym smakiem dawnego loda, kolorka ^^ hah

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również nie lubię takich lakierów,które rozlewają się wszędzie wokół paznokcia ;>

    OdpowiedzUsuń