sobota, 2 lipca 2011

Ulepszenie i kicz nad kiczami

Pokaże Wam szybko mały ulepszacz zielonych paznokci, jest to zwykły bezbarwny lakier ze złotymi i srebrnymi drobinkami.  Niestety po pomalowaniu nie odczekałam za długo, nie wyschło i paznokcie się niestety rozwaliły. Zdążyłam zrobić zdjęcie.

  z fleszem 
 z świetle dziennym 

Zdecydowałam się pomalować paznokcie dziwnym okazem... niestety, noo... zawiodłam się. Kolor jest tak kiczowaty... nienawidzę takie różu z dodatkiem złotego shimmera. 



Zdjęcia nie pokazują dokładnie tego koloru. Na ostatnim zdjęciu wygląda całkiem ładnie ale to nie to.. okropny róż! Tzn są gusta i guściki, ten lakier jak dla mnie ładnie wygląda na stopach latem kiedy są opalone. Tu się sprawdza i jego trwałość jest też dobra bo po wizycie na basenie, w jeziorze nie odprysł.. a więc nie jest z nim tak źle... gdyby nie ten kolor ehh :D
Pozdrawiam!

A co Wy na to?

13 komentarzy:

  1. Zielony z "ulepszaczem" wygląda super :D. Natomiast różowy.. hm, taki odcień toleruję tylko w wersji neonowej, "walącej po oczach" i muszę wypróbować dobie jak będę opalona, bo teraz jestem biała i dziwnie wygląda:P.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie lubie tego efektu błysku na paznokciach wgl nie lubie lakierów perłowych tylko metalicznie właśnie jak Ty masz ten zielony najlepiej sie w nich czuje. Zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor byłby ok gdyby nie to, że nie jest matowy (a ja takie uwielbiam MATOWE) ;)

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. te pierwsze paznokcie są przee ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. To sa Twoje naturalne paznokcie ? Wygladają jakies takie pofalowane ?


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podoba zielony, to Twoje naturalne paznokcie;>

    OdpowiedzUsuń
  7. bardziej podoba mi się zielony :) różowy może być ale bardziej na jakaś imprezke coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pierwsze zdjęcia śliczne,a ten róż- masz racje kiczowaty strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cytując poprzedniczkę: '' różowy.. hm, taki odcień toleruję tylko w wersji neonowej, "walącej po oczach" '' właśnie taki kolor mam teraz na swoich paznokciach. wszelkie inne odcienie różu kojarzą mi się z... jolą rutowicz.. ;) a te zielone paznokcie super!

    OdpowiedzUsuń
  10. ten zielony z drobinkami - cudo
    róż - ujdzie (na zdjęciu wygląda nawet znośnie, choć kojarzy mi się z barbie)
    piękne paznokcie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń