piątek, 29 lipca 2011

Wypróbujmy Khadi :)

Pogoda nas nie rozpieszcza, od południa pada deszcz.. więc jakoś trzeba sobie urozmaicić dzień...
Spakowałam się już na jutro co mi zajęło kupę czasu i już jutro znowu wybywam na tydzień.. Nie bardzo będę miała dostęp do internetu ale pocztę raz na jakiś czas sprawdzę.
A dla poprawy humorku co mam zamiar zrobić? Haaa wypróbować farbę Khadi.
Dostępnych kolorów jest duży wybór więc każdy znajdzie coś dla siebie. Ja dla siebie wybrałam 

Henna z Amlą i Jatrophą.


"Ziołowa farba do koloryzacji włosów nadająca jasnym włosom kolor intensywnej czerwieni, a ciemnym włosom ciemnego mahoniu. Nadaje włosom piękny kolor i ekstremalnie odżywia."

Paczka jest dosyć duża bo aż 100g
Cena tej farby to 26 zł 
Lecę farbować włosy :)



8 komentarzy:

  1. Zostałaś oTAGowana
    http://recenzjekosmetyczne.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam poprawkę zafundowaną przez wychowawczynię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Farbuję ciemnym brązem od Khadi :) świetna henna!

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na efekt i recenzje bo planowałam sobie ja kupić

    OdpowiedzUsuń