wtorek, 30 sierpnia 2011

Błyszczyk Safari

W paczce którą dostałam od firmy Quiz Cosmetics znalazł się błyszczyk Safari.
Na błyszczyku nie mam numerka ale najprawdopodobniej jest to odcień najjaśniejszy czyli 31.
A cena?
Szok! W internetowym sklepie Quiz Cosmetics znajdziemy ten błyszczyk za 2,47 zł :O
Chciałybyście zobaczyć jak wygląda na ustach?
Jest śliczny!!
Mleczny kolor, delikatny, słodko pachnie.
Idealny do zjedzenia i może dobrze bo za długo się nie utrzymuje :(
Pojemność to 5 ml ale jest wydajny, jedno pociągnięcia i piękne lśniące usta :)
Czy nawilża? Hmm nie zauważyłam- ale usta nie są wysuszone, o ! :)
"Aksamitna konsystencja nadaje ustom intensywny połysk i subtelny kolor.
Nawilża i chroni usta przed wysychaniem i pierzchnięciem.
Specjalna formuła zapobiega sklejaniu się ust, a przepiękny smakowy zapach potęguje przyjemność aplikacji."
Aplikacja bardzo przyjemna i naprawdę za tą cenę, warty produkt ;)
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. a dostałaś już jakieś nagrody?
    bo mi na razie wyświetlają się tylko 2

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też, w innym kolorze;) jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam 2 takie :) Rozpoczynam testy nad nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam go, mam taki, tylko trochę inny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za cena!:) szok!:P ładny kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten błyszczyk jednak w innym odcieniu i dla mnie to totalny kit :)

    Pozdrawiam, evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie ten błyszczyk nie przekonał, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Safari ma ogólnie dobre i tanie produkty, to dobrze, że choć jedna taka firma, i są tak ogólnodostępne. Bardzo ładny!

    ~ messrose.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczniutki kolorek :) oczywiście obserwuje twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale jak na najjaśniejszy z serii wcale nie jest jakiś przerażająco biały, co dobrze świadczy o kosmetyku. Widzę, że jesteś w podobnym wieku, dlatego zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Więc jednak jest wart wypróbowania:)
    Widziałam takie w pobliskim sklepie, jak nie zapomnę to też wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam trochę ciemniejszy;)

    kosmetyki-essal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ciemniejszy kolorek, ale też jestem zadowolona. Chociaż ten Twój pewnie bardziej przypadłby mi do gustu, lubię takie jaśniutkie odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń