wtorek, 23 sierpnia 2011

Cienie do powiek Duo nr 49- Quiz

Jak zwykle mam problem z internetem, prawie cały miesiąc się psuje i chyba zmienię firmę bo już mam dosyć.
Pokaże Wam dzisiaj cienie Quiz Cosmetics.





Powiem Wam szczerze, że byłam w szoku po użyciu tych cieni
Nie miałam pojęcia że te kolory mogą być tak intensywne i tak dobrze się trzymać
Kosmetyki te kojarzycie pewnie z chińczyków ja też uważałam, że będzie to kicz a tu proszę,
Genialnie się rozprowadza i super pigmentacja.





Cienie są na prawde fajne i jestem miło zaskoczona :)
Nie mogę nigdzie znaleźć ceny ale myślę że ok 5 zł. ;)
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. ładnie wyglądają na Twoim oczku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory i pasują do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolory i o dziwo wyglądają dobrze przy niebieskim oku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz śliczne tęczówki!! Cień też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ten cień i niebawem napiszę kilka słów o nim ;) ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie kolorów, a Ty masz cudowny odcień tęczówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się , masz przepiękny odcień tęczówki :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://faceciwolaszatynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam te cienie :> bardzo je lubie, są bardzo ładne i mocne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj różowy makijaż u mnie odpada, bo przy moich blond włosach wyglądałabym ... no właśnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również je dostałam ;) skąd masz taki śliczny nagłówek? bo też planuję zmienić ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. różowo:) ładne kolorki ...:)ciekawa jest ta pigmentacja...mówisz że są intensywne? a to ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż :-]
    Śliczne kolorki..
    jestem tu nowa xd więc zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostałam je do przetestowania, zobaczymy jak się u mnie sprawdzą. :) Oczka masz rzeczywiście śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne kolory ;)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny ten jasny róż <3
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam dostępu do tych kosmetyków... a szkoda, bo cienie wyglądają bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń