wtorek, 16 sierpnia 2011

Doommmm :) + Balsam od Dermacol

Jestem nareszcie w domku :) Euforia całkiem w porzo, wybawiłam się :)

Chcę Wam dzisiaj przedstawić pewien genialny balsam :) Mowa tutaj o mleczku nawilżającym firmy Dermacol.


Nawilżenie: Doskonałe!! Skóra staje się bardzo aksamitna i miła w dotyku.
Pojemność: 200 ml
Zapach: Baaardzo ładny, delikatny i nie duszący.
Konsystencja: Jest ok ale mogłaby być troszkę gęstsza.
Wydajnosć: Używam od ok miesiąca i dobijam do końca, także jest ok. Przy codziennym używaniu jak dla mnie starcza na długo.


Opakowanie: Solidna butelka, łatwe otwieranie. Nic się nie wylewa, nie brudzi itd.
Aplikacja: Łatwo się nanosi i bardzo szybko się wchłania. Nie pozostawia na skórze tłustych plam.


Dostępność: Najprawdopodobniej znajdziecie produkty na stronie dermacol.pl




Jak dla mnie 9/10- a dlaczego? Hmm jest bardzo fajny ale fakt, że mógłby być bardziej gęsty. Dużym plusem jest to, że balsam nie wywołuje u mnie żadnego uczulenia, zaczerwienienia i skóra po użyciu nie piecze.
Ze szczerego serca polecam ten produkt :)


8 komentarzy:

  1. ja uwielbiam balsamy z biedronki, zawsze jak już balsam dobrze mi służy to podrażnia, albo piecze po goleniu.. a ten jest idealny nawet w tych sytuacjach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. famfaramfam: To nie jest balsam z BIEDRONKI!! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię jak balsam nie jest gęsty. Jak ma ochotę na coś o bardziej gęstej konsystencji, to sięgam po masełko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię rzadkich balsamów, wole bardziej zbite. chociaż jak ten jest fajny i dobrze nawilża to czemu nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię balsamów, które są za rzadkie, spływają i brudzą ubranie. nie. wolę masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i warto kupić zobaczę.! ;P
    Super notka.! ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, chętnie bym zakupiła ten balsam, ale lubie bardzo gęste i łatwe w rozprowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń