środa, 17 sierpnia 2011

Duet idealny- Fitomed


Dzisiaj mam dla Was cudowny zespół do odżywienia naszych włosów i cebulek. Duet ten składa się z szamponu ziołowego i odżywki regenerującej do włosów suchych i normalnych firmy Fitomed.


Działanie i zastosowanie szamponu:
* do skóry wrażliwej na mydła i detergenty
*wzmacnia cebulki włosowe
*łagodzi swędzenie i łuszczenie skóry głowy


Na zdjęciu macie całą etykietkę z tyłu i nie ma sensu tego przepisywać.
Czy zauważyłam jakieś efekty? JASNE!! Nie ma porównania do zwykłych szamponów, samo mycie włosów sprawia dużą przyjemność a w szczególności zapach szamponu, pachnie naturalnymi składnikami, wyciąg z skrzypu, szyszek chmielu, lipy, pokrzywy. Włosy po umyciu są nie do rozczesania za sprawą tego, że szampon sam w sobie nie zawiera żadnych odżywek itd tylko naturalnie i dokładnie myje włosy, dlatego najlepiej przy zakupie zwrócić uwagę na partnerkę tego pana a mianowicie odżywkę regenerującą, po zastosowaniu jej włosy są miłe w dotyku i gładziutkie.
Często mam tak, że po użyciu niewłaściwego szamponu występuje u mnie łupież. Przed użyciem szamponu Fitomed używałam jakiegoś z Biedronki gdzie pojawił się łupież, po zastosowaniu Fitomedu- znikł.
Czy wzmocnił cebulki? Chyba tak, włosy przestały mi tak mocno wypadać.
Jeśli chodzi o zapach odżywki jest już bardziej chemiczny ale także ładnie pachnie.

Odżywkę można używać na dwa sposoby, z użyciem większej ilości do spłukania, mniejszej ilości- bez spłukiwania, dzięki czemu włosy stają się jeszcze bardziej delikatne.
Jeśli chodzi o konsystencję, zobaczcie na zdjęciu, odżywka jest bardziej zwarta, a szampon jak szampon- lejący


:)
Cena tych produktów nie jest wysoka więc można się skusić z myślą o naszych cudownych włosach :)

Duet na 5!
Cena szamponu: 10, 50 zł
Cena odżywki: 9, 00 zł

12 komentarzy:

  1. ooo bardzo ciekawe produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo....Używam tego szampony i odżywki.! ;))
    Polecam.!
    Heh fajny post

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi ciekawie :) aczkolwiek ja potrzebuję szamponu do włosów przetłuszczających się..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie nimi zainteresowałaś! Moje włosy ostatnioo straaaasznie wypadają i za taką cenę chętnie się skuszę :) btw. mają fajne składy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe walczę walczę, l;e wypadania na razie nie powstrzymałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na swoją przesyłkę od Fitomedu. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również używałam tego zestawu- bardzo go sobie chwalę :)

    Zapraszam serdecznie do mojego pierwszego rozdania- szczegóły na Natural perfect's secret :)

    Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz w nim udział.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe czy to co jest napisane na odzywce na prawdę działa ;) zwłaszcza interesuje mnie wzrost włosów, a także zwiększenie ich ilości i grubości:)
    myślę, że odpowiedzi na te pytania poznamy dopiero jak będziesz dłużej ich uzywać;) czekam na inf.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń