czwartek, 18 sierpnia 2011

JOKO- Puder UNIVERSE

Hello! Na dzisiaj przygotowałam dla Was wypiekany puder Joko. Puder UNIVERSE o delikatnej jedwabistej konsystencji, dający naturalny efekt. Bogaty w olejek jajoba i olej z orzechów macadamia, które posiadają właściwości nawilżające i ochronne. Produkt nie zawiera talku, odpowiedni dla wszystkich rodzajów cery, takze do cer problemowych.

I tu jest megaaa plus!! Jak już wiecie ja mam cerę na prawdę problemowa a ten puder potrafi sobie z tym poradzić. Osobiście mam duże problemy z dobraniem odpowiedniego pudru, prawie każdy pozostawia po pewnym czasie na mojej twarzy mase ciemnych plam i zbiera się w przesuszonych miejscach- ten NIE. Bardzo fajnie kryje niedoskonałości.

W opakowaniu dostajemy 7 gramów pudru.

Zapach jest mało wyczuwalny ale jak mocniej powachamy to wyczujemy zapach hmm mi się on kojarzy ze starymi szminkami, chyba wiecie o co chodzi :P

Puder bardzo fajnie rozświetla cerę, dając efekt złocistej zdrowej skóry. Oczywiście trzeba uważać żeby nie przesadzić bo chyba nie chcemy wyglądać jak choinka :)

Opakowanie jest solidne ale i bardzo eleganckie przez co nic nam się nie pokruszy i nie rozbije

Odcień który posiadam to J 372.

Produkt bardzo fajnie działa na skórę, nie przesusza jej i nie wywołuje żadnych alergii. Jeśli chodzi o strukturę pudru wszystko jest ok ale troszkę osypuję się po pudełku przez co w środku jest upaćkane.

Jak dla mnie puder jest godny uwagi. Jest idealny dla osób, które chcą ładnie rozświetlić twarz nie tworząc efektu bardzo matowej skóry, która uwydatnia niedoskonałości.

Cena pudru: ok 30 zł

Uwaga dziewczyny!

Jeśli Macie problem z dodaniem notki wejdzie w Pulpit nawigacyjny -> Ustawienia ->Wybierz edytor postów, zaznaczcie starszy edytor. Będzie działać :) Później możemy wrócić do nowego :)

8 komentarzy:

  1. świetny!!

    zapraszam do mnie na rozdanie
    www.topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie. I tak się strasznie świecę, nawet z matującym. :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm niezły produkt:)
    http://bizuterii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. używałabym go jako rozświetlacza :) na całą twarz raczej nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to ten taki strasznie mocny co nie mogłaś się do niego przekonać ? ;)

    OdpowiedzUsuń