piątek, 26 sierpnia 2011

Lakiery Safari nr 157, 123 :)

Pokaże Wam dzisiaj lakiery, które dostałam od firmy Quiz Cosmetics. Lakiery nie były mi obce zresztą jak każdej z nas :)
Bardzo fajne kolorki dostałam i zaraz zobaczycie.



Nie ma za bardzo co się rozpisywać na ich temat- są naprawdę fajne jak za taką cenę. 3 zł!
Trzymają się z 4 dni bez większych uszkodzeń. Czasami jedna warstwa wystarczy do całkowitego pokrycia, są tanie i mająąą ogroooomny wybór kolorów.
Konsystencja też jest fajna i nie smużą.
Odcień nr 157
Typowy róż. Ale mi się podoba:)
światło dzienne

  flesz
Odcień nr 123- Troszkę łososiowy z drobinkami.
flesz
 światło dzienne

Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Róz jest super:) Brzoskwinka troche mniej mi sie podoba ale na dłoniach w sumie wygląda przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak sie zlozylo ze prawie w tym samym czasie zmienilysmy wyglad bloga na prawie taki sam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Malinka jest prześliczna! bardzo podoba mi się połysk tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowy jest prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki ;) Zapraszam do polubienia nojego bloga na facebooku ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. różowy jest śliczny, ale ten łososiowy też fajnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  7. różowy mam i maluję tylko jedną warstwą i jest całkowite pokrycie :)) . a ta brzoskwinia wygląda super !

    OdpowiedzUsuń
  8. kolory mega ;D ten łososiowy fajniejszy jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż lepszy ;) Muszę go kupić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 123 wygląda całkiem przyjemnie, fanką różowości nie jestem więc wybieram łososia :)

    OdpowiedzUsuń