wtorek, 30 sierpnia 2011

LONG LASTING GLASS SHINE - KOBO/ vol.1

Pokażę Wam dzisiaj błyszczyki, w których zakochałam się na zabój. 
Mam już taki zbiór, że nie wiem, którego użyć a chcę mieć je wszystkie na ustach jednocześnie, to jakiś obłęd! ;)
Mowa tutaj o błyszczykach zwiększających objętość ust. 
"Formuła błyszczyka zwierająca nowoczesny składnik KIOSMETINE zwiększa objętość ust- widoczny efekt 3D!  Zawarte w formule naturalne woski, olejki, polimery i mikrosfery nawilżają, pielęgnują, dają natychmiastowy efekt wygładzenia i lustrzanego blasku"
Zatem szybko pokazuję Wam jak one wyglądają :)
Pokaże Wam 3 odcienie, na resztę zapraszam w kolejnych notkach.

Wyglądają tak


Odcienie:




Produkt?
Ma same plusy!!
- ładnie uwydatnia usta
- nawilża
- nie klei się
-pięknie połyskuje
-  pachnie cudownie
- ma mega trwałość! wytrzymuje kilka godzin i nie znika!
- łatwa aplikacja, genialnym pędzelkiem
Cena? Bardzo atrakcyjna jak za takiej jakości błyszczyk, 17,99zł
Pojemność 9ml
Dostępne w każdej Naturze.


Już w następnym poście kolejne odcienie :)
A jak Wam się podoba? Miałyście?

13 komentarzy:

  1. świetnie wyglądają te błyszczyki, muszę na nie zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam nic z Kobo, chyba pora to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mam nic z Kobo i przy najbliższej wizycie w Naturze przyjrzę się im:) Vanilla wygląda super, lubię takie jasne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda zachęcająco. Nie miałam, ale chce mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz więcej blogerek poleca produkty Kobo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne! Vanilla dream podoba mi sie naj naj

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie prezentują się na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam takiego błyszczyku ;) Świetny ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolory błyszczyków! Ja niestety nie mam dostępu do kosmetyków KOBO :(

    Zapraszam Cię do mnie (evecandy.blogspot.pl). Bardzo mnie ucieszy Twoje zdanie odnośnie mojej ostatniej notki, każda myśl, słowo jest dla mnie ważne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych, ja zrobię to również – jeśli wyrazisz taką chęć, tym samym będzie mi miło, kiedy będę mogła być na bieżąco z Twoimi nowościami na blogu :)

    Pozdrawiam !

    evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja specjalną fanką błyszczyków nie jestem, ale będę mieć na nie oko w chwili słabości :) niezły zbiorek!

    OdpowiedzUsuń