niedziela, 7 sierpnia 2011

Napad na biedre :)

Wczoraj zrobiłam napad na biedronkę i zakupiłam sobie kilka rzeczy :) 
Miałam kupić peeling do ciała ale po recenzji u pewnej dziewczyny zrezygnowałam i kupiłam co innego :) 
Same zobaczcie :)
Zestaw Loreto- pianka i lakier chyba 7,99zł
Żel do stóp- 2, 70 chyba ;P
Serum do rąk 5,99zł
Żel do mycia twarzy  4,99 zł
Odżywka do włosów 4,99 zł
także biedra zaprasza na przeceny ;)

I niedługo czekają Was recenzje:
Krem nawilżający wiesiołkowy
pomadka nawilżająca wiesiołkowa :)

Pozdrawiam!


23 komentarze:

  1. fajny żel do stóp ;-)


    +dodaje! zaczynam blogowanie, zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. używam tego lakieru tylko tego fioletowego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o proszę ;D
    mam ten żel do stop ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynam Wam tej biedry powaznie zazdroscic LOL ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja proszę o szybką recenzje lakieru i pianki do włosów bo nie wiem czy warto to kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten żel do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to serum do rąk jest super ;d też je zakupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. opowiadaj jak Ci się sprawuje ten żel do stóp ?bardzo mnie ciekawi ale krem do stópek w ogóle mi nie podchodzi straszny jak dla mnie miałam parę próbek jego i na szczęście nie całej tubki.Ale kremiki do rąk superrrr!lepszych nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo BeBeauty! Lubię te produkty :)

    http://messrose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy ;-) Biedronka ostatnio rządzi haha ;-)

    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana zostałaś otagowana do Make up blogger award :) Zapraszam do zabawy :)

    http://toiowo-tosiakowo.blogspot.com/2011/08/tag-make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe kiedyś kupiłem sobie żel do mycia twarzy w Biedronce ; o Myslałem że padne tak mnie po nim wysypało

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kosmetyki ;) Biedronka staje sie coraz modniejsza ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Ten blog został nominowany przeze mnie One Lovely Blog Awards. Więcej informacji na Mess Rose w najnowszej notce. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam na rozdanie w którym do wygrania dwa pierścionki z New Looka prosto z Londynu!:-)

    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  16. ufff to dobrze ze chociaz komus sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z niecierpliwością czekam na recenzję tego kremu wiesiołkowego! :)
    A co do biedronki - świetne zakupy,ja właśnie przed chwilą zauważyłam,że mam ten sam zestaw z Loreto - siostra z mamą dziś kupiły ;P Jestem go ciekawa,bo nigdy nic z tej firmy nie miałam.
    I ciekawa jestem tego żelu do stóp i peelingującego do twarzy :)

    A co do pudełek - u mnie wczoraj jeszcze było ich pełno wszędzie,a dziś siostra również chciała sobie kupić,to..wzięła jedno z ostatnich,a objechała wszystkie 5biedronek! Rozchodzą się jak świeże bułeczki,aż żałuję,że nie wzięłam jeszcze jednego..

    OdpowiedzUsuń
  18. mam żel do mycia buzi, lubię go
    piankę z lakierem też ale innego koloru ;)
    i odźywke elisse , dobrze rozczesuje mi sie wlosy po niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też muszę odwiedzić biedrooooone :p
    zajrzysz w wolnej chwili ? http://moda-ponad-wszystko-kara.blogspot.com/
    blog dopiero się rozwija i było by mi baardzo miło, gdybyś dodała komentarz :)

    OdpowiedzUsuń