sobota, 27 sierpnia 2011

Puder od Quiz Cosmetics

Dzisiaj pokażę Wam puder od firmy Quiz Cosmetics.


Posiadam odcień  nr 55 :)
Puder jak dla mnie bardzo ciekawy... ma konsystencje inna niż reszta. Jest taki aksamitny jak mus... fajna sprawa :)
Pudełko fajne, mocno zamknięte ;)
Nie uczula. Nie uwydatnia niedoskonałości.
Matuje na jakies 3-4 godziny i nie ma odrażającego zapachu,


Cena pudru to jakieś 6 zł.
Niedługo będzie dostępny na stronie Quiz. 
Jak dla mnie fajny produkt. 
.Duży plus dla firny Quiz bo robią ciekawe kosmetyki za naprawdę niską  cenę,


12 komentarzy:

  1. Na moje oko jest bardzo widoczny na skórze co widze po zdjeciu, więc obawiam się, ze może tworzyć sporą maskę na twarzy ;/

    Pozdrawiam, evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest zły, ale jakoś mnie w 100% nie przekonał

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący.
    Też nawiązałam z nimi współpracę, teraz czekam na paczuszkę. A ile Ty na nią czekałaś od podania im adresu?

    zmakeupizowani.blogspot.com zapraszam na rozdanie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego pudru :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię tego typu pudrów.:) Ale to kwestia gustu :) Ten jest dosyć tani, rzeczywiście może posłużyć również jako bronzer :) pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z tej firmy tylko lakiery spotykam..

    Zapraszam do mnie na rozdanie:
    http://deloean.blogspot.com/2011/08/pierwsze-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  7. też go mam ale jeszcze nie testowałam, nie wiedziałam, że kosztuje tylko 6zł! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się :)) i taka cena niska :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdanie. Nagordą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący puder ... :))

    http://site-modelsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. tylko się wydaje taki ciemny :) na buzi wygląda o wiele delikatniej, może jutro uda mi się zrobić odpowiednie zdjęcia i wrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dorzuciłam zdjęcia jak ten puder brązujący wygląda na twarzy, więc jeśli chcesz zobaczyć to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń