piątek, 26 sierpnia 2011

Róż i już :)

Pokaże Wam dzisiaj róż, który dostałam od firmy Quiz Cosmetics.
 
"Zapewnia perfekcyjne wykończenie makijażu. Sprawia, że nawet poszarzała i zmęczona cera nabiera świeżości i zyskuje młodzieńczy wygląd.
Dzięki jedwabistej konsystencji łatwo się rozprowadzają nadając cerze świetlisty, zdrowy wygląd, ożywiając ją i dodając jej blasku.
Rozświetla cerę dzięki złotym drobinkom, nadając jej tym samym zdrowy wygląd. Skóra muśnięta pudrem staje się bardziej wypoczęta i oczywiście przyciemniona.
Cera wygląda na lekko opaloną i zyskuje naturalny blask."
Do wyboru mamy 6 odcieni.


Plusy:
- baardzo aksamitny szczerze byłam w szoku
- niska cena  ok 5 zł
- dostępność w sklepikach, chińczykach, bazarkach
- nie uczula
- ładnie wykończy makijaż
- opakowanie, skromne, poręczne

Minusy:
- zapach.. taki dziwny duszący ale da się wytrzymać bo chwila moment i już go nie czuć

Jak dla mnie fajny produkt za bardzo niską cenę. Nie trzeba kupować różu za 80 zł, że osiągnąć taki sam efekt tym za 5 zł :)

14 komentarzy:

  1. mam tylko inny odcień i zakochałam się w zapachu

    OdpowiedzUsuń
  2. woow, tylko 5 zł? ;) szkoda, ze go niegdzie nie widziałam jeszcze ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny odcień! Ja nie wyobrażam sobie nie mieć różu w kosmetyczce, co prawda w odcieniu różowym jeszcze nei udało mi się dobrać idealnego dlatego mam z cyklu brązowo-pomarańczowym :)
    Kupiłam za 6zł i jest nieziemski! ;d

    mój na szczęście nie ma żadnego zapachu ;d tylko góra byla posypana brokatem, wiec przy pierwszym użyciu świeciłam się, na szczęście w reszcie nie ma już drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię z Inglota za 19 zł ;)
    A jak z trwalością tego różu/



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, czy Ty masz róż bez drobinek, czy mi się wydaje? Może po prostu aparat ich nie złapał?
    Ja tego zapachu nienawidzę, dosłownie.

    OdpowiedzUsuń
  6. mój czeka na przetestowanie;) Napisz mi proszę, gdzie można się zgłosić po ładny nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolor. mam podobny z Elfa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używam;p ale cena zachęcajaca

    OdpowiedzUsuń
  9. za różowy ;P mógłby być troszkę inny odcień i spoczko ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda bardzo fajnie, a ja ostatnio mam bzika na punkcie róży ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny pudrowy róż...i jak tu się nie zgodzić że tanie kosmetyki wcale nie są takie złe...a jaki skład tego różu ?

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie zazdroszczę, mój ma ich pełno. :<

    OdpowiedzUsuń
  13. cena faktycznie zachęcająca!

    OdpowiedzUsuń
  14. FAJNIE SIĘ PREZENTUJE, CHOCIAŻ JA WOLĘ RÓŻE WPADAJĄCE BARDZIEJ Z BRZOSKWINIOWE TONY, MUSZĘ SIĘ POROZGLĄDAĆ U CHIŃCZYKA:p

    bag-full-of-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń