środa, 24 sierpnia 2011

SAPPHIRE 29- KOBO

Na dzisiaj przygotowałam dla Was lakier KOBO.
Jak dla mnie lakier jest genialny! A kolor... kosmiczny! :)

Plusy:
- konsystencja idealny
-dobrze wyprofilowany pędzelek
- trwałość- Mam 3 dni- nic nie odpadło
- nie smuży

Minusy:
- dla niektórych minusem może być cena, 14,99 zł w Naturze ale jak na dobry lakier nie jest to dużo

Pojemność lakieru 7,5 ml



w świetle dziennym

flesz.
Długość paznokci krótka ale obcięłam bo zaczynam akcje Nail tek :)
jak się podoba?
Pozdrawiam!




14 komentarzy:

  1. mam podobny, ale matowy na paznokciach u stóp, kocham go ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. No... 14 zł to dość dużo, ale skoro się tak dobrze trzyma! Właśnie szukałam też granatowego koloru, więc... ;p Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolor. ja mam złe wspomnienia jeśli chodzi o kobo - odpryski tego samego dnia. tylko na stopach dłużej się trzymał.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie kolor nie dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kolor raczej mi nie podchodzi...

    OdpowiedzUsuń
  6. super ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. tym co chciałyby kupić baardzo podobny lakier za niższą cenę polecam lakier z marynarskiej limitowanki essence o nazwie "I'm marine girl" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie trochę dużo jak na lakier, ale pewnie kiedyś się skuszę. kolor nie do końca mi się podoba, nie lubię takiego perłowego błysku. no chyba że to mój monitor szaleje :)

    OdpowiedzUsuń