wtorek, 9 sierpnia 2011

Taramtatam :)

Hello :) Od poniedziałku jestem kompletnie zalatana. Od rana biegam z moim chłopakiem w poszukiwaniu odpowiedniej dla niego szkoły i kierunku, który by go zainteresował, co chwilę urzędy itd ;)
Jutro wracam już do domu, przyjeżdża do mnie Tynka a w piątek jedziemy do Boszkowa na Euforie także juz po weekendzie będę na bieżąco :)
Troszkę Was opuściłam, w żadnym rozdaniu nie biorę udziału, nie znam żadnych wyników. Nie odpowiadam na mejle i w ogóle nie wiem o co kaman ;D


Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. to do recenzji tylko kochana ;* juz zmyłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejejej.. ale zapachniało latem!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia biedronki!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia!! Jaki masz aparat,jeślimożna spytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne foty! i zapraszam
    ksiezniczkastylu.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia;-)

    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czego nie robi się dla chłopaka xD
    Świetne zd!

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tam nadrobisz ;D biedronkowe zdjęcie fajne ;D

    OdpowiedzUsuń