poniedziałek, 5 września 2011

Błyszczyk Chic- Quiz Cosmetics

Pokażę Wam dzisiaj ostatni produkt, który dostałam od firmy Quiz w ramach współpracy...
Zostawiłam go na koniec bo najmniej przypadł mi do gustu. Może nie chodzi tu o sam błyszczyk ale o jego odcień.. Nie przepadam za takimi kolorami.. Nie wiem czemu ale daje mi tu sztucznością ;>

Sam błyszczyk nie różni się niczym szczególnym. 
Po prostu służy do błyszczenia.. :)
Ani nie nawilża ust, ani ich nie wysusza.
Cena pewnie jest mega niska ale nie mogę znaleźć go ani na stronie Quiz'u ani w sklepie online.
Pojemność to 9 ml.
Opakowanie fajne, takie inne ale bardzo szybko ścierają się napisy.
Jeśli chodzi o zapach to świetny, taki owocowy :)

Aplikator to standardowa gąbeczka. 
Jeśli chodzi o trwałość.. bardzo krótka i szybko się zjada.


Ale jeśli komuś zależy na zwykłym ładnie pachnącym błyszczyku za niską cenę to polecam.
Mi odcień nie przypadł do gustu ale pewnie są też inne odcienie do wyboru.

17 komentarzy:

  1. fajny kolor błyszczyka ;d
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. odcień mi się nie podoba. wolę przezroczyste.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor nie najgorszy, ale szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor troszkę taki "babciny" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie kolor troszkę za jaskrawy, taki dziwny połysk ma.

    justyna-life.blogspot.com Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. to co mi się w nim podoba to opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne opakowanie no i kolorek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor też nie dla mnie :)
    +dodaje do obserwowanych :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny błyszczyk, odcień też mi się podoba, choć tez z natury raczej inne kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się ten kolorek nawet podoba. :) Śliczne opakowanie ma błyszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję ;)
    mi też ten kolor za bardzo nie przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. opakowanie jest śliczne...ale jak może Ci się nie podobać ten kolorek sądzę że super komponował by się z ładnym kolorem szminki nude...uważam że takie rozwiązanie sprawdzi się dla tego koloru błyszczyku

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie jest ładne, błyszczyk ma jak dla mnie dziwny kolor, więc nie dziwie sie że zostawiłaś jego recenzje na koniec. Ciekawe co mi Quiz przyśle do testowania bo już im wysłałam adres :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też dostałam ten błyszczyk do testowania tylko w kolorze różowym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem ładnie wygląda :) na jesień w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. noo jak widać :D:P coś może się podzieje:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy kolor, ale myślę, że jednak nie dla mnie.
    pozdrawiam
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń