środa, 28 września 2011

Denko pełną parą :)

Dziewczyny mam dla Was moje ostatnie osiągnięcia.. Nie wiem czy zapamiętałam wszystko ale mam taką nadzieję, zdjęcia niestety z internetu ponieważ moja Mama skrupulatnie wyrzuca wszystkie opakowania :D

Zacznijmy:
1.Odżywka do włosów zniszczonych Elisse- Biedronka 4,99zł
zdjęcie z jakiegoś nieznanego mi bloga.
Bardzo fajna, nic nie robi ale nawilża włosy, fajnie się rozczesują i nieziemsko pachnie ;)

2. Krem Wiesiołkowy ProduktyNaturalne.pl

Recenzja TUTAJ

3. Krem z ekstraktem z bawełny- Mariza


4. Peeling to stóp Be Beauty - Biedronka

5. Tusz do rzęs Avon 
6. Mleczko do ciała Avon Naturals 
7. Maskara Virtual
Recenzja TUTAJ

8. Szampon ziołowy Fitomed
 Recenzja TUTAJ

9. Szampon Timotei 

10. Balsam do ciała Dermacol 

Recenzja TUTAJ
To by było chyba na wszystko  chociaż na pewno o czymś zapomniałam, chyba muszę zabrać się za kolorówkę :)

17 komentarzy:

  1. łaaa ja również muszę zacząć zużywać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej... ja w tym miesiącu tylko zaczęłam kilka opakowań, ale zużyć niestety brak :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mi także udało się pokończyć niektóre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja bym chciala pochwalic sie zurzyciami,ale mam paskudna nature nie zuzywania produktów dokonca tylko pozostawiania resztek nie wiadomo po co ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego :) Ja osobiście zastanawiam się nad tym kremem z wiesiołka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo się uzbierało, zdecydowanie ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, dużo tego! Gratuluję. Używam tej odżywki z Biedrony i baardzo ją lubię ze względu na cenę, zapach, efekt nawilżenia i właśnie to, że dobrze się włosy rozczesują:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego ;-) Ja niestety zużyłam ostatnio podkład i korektor do brwi, a to moje MUST HAVE , więc troszkę ubolewam, bo musiałam tak czy owak wydać kasę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zurzyć, zainteresowała mnie odżywka z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jak fajnie :) ja też własnie jestem w trakcie takiego projektu he he :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczrze to nigdy nie spotkałam sie z kosmetykami z ozycji 2 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam tą mascarę z Virtual :) Była świetna :)!

    OdpowiedzUsuń