piątek, 2 września 2011

Efekt 3D! ;) vol.1

O usta dba każda z Nas, i każda chce aby wyglądały one pięknie. Ja na dzisiaj przygotowałam dla Was serię błyszczyków COLOUR GLOSSY LIPS- Kobo.
Są to wyjątkowe błyszczyki, przede wszystkim dają efekt przepięknego migotania na ustach dzięki drobinkom i perłom rozświetlającym. Trójwymiarowy efekt koloru.
I są baaardzo trwałe. Mam sporo odcieni tych błyszczyków dlatego też podzielę je na dwie części. Tak jak zrobiłam to z poprzednimi.












Jedynym minusem błyszczyków jest ich aplikacja.
Przydałby się pędzelek bo aplikacja palcem jest mało wygodna w miejscach publicznych itd.
Cena atrakcyjna 
16,99zł za 14 ml :)
Także same plusy, przypomnijmy:
- nie kleją się do ust
- trwałość do kilku godzin
-piękny połysk
- bardzo ładne odcienie
- ładne opakowanie
- dostępność w każdej Naturze
- pielęgnują usta
- nie zbierają się w rowkach

Minusy:
- brak pędzelka

Już niedługo zapraszam na drugą część.
Ps. Nie dostałam tych błyszczyków w ramach współpracy z firmą KOBO PROFESSIONAL.

21 komentarzy:

  1. Ten ciemny róż bardzo fajny;) Oj... Ile ty ich masz! Heheh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię grzebania w słoiczkach :) Delicious bardzo mi się podoba- chyba spróbuję się przekonać do tej formuły kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory :) ale ja nie lubię błyszczyków aplikować palcem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory ale ja nie lubie nakładać błyszczyków palcem ponieważ mam dość długie paznokcie i wszytsko "wchodzi" mi za nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie ladne. Zapraszam do mnie na nowa notke!

    OdpowiedzUsuń
  6. ;P Wszyscy mnie o to pytają :) Używam odżywki do paznokci z miss sporty :) I nakładam na paznokcie olejek rycynowy :) O! i już :P

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten pomarańczowy odcień śłiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te kolorki <3
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. mam odcień Sexy :) uwielbiam go :) a aplikuję go pędzelkiem z Sally Hansen (na paatal.pl za 3zł)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie u Ciebie wyglądają, ale mi by chyba za bardzo przeszkadzał sposób aplikacji i nie używałabym ich często...

    OdpowiedzUsuń
  11. AMAZING I DELICIOUS ŚLICZNIUTKIE:)

    bag-full-of-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię takich błyszczyków na paluch, nawet na pędzelek... ale kolorki całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń