środa, 21 września 2011

Lakiery Sensique - Oriental Dream...

Muszę się pochwalić, że dzisiaj w moje rączki wpadły lakiery z nowej serii Oriental Dream firmy Sensique. 
Kolekcja jest już od jutra w sprzedaży w sieci drogerii Natura.
Ceny lakierów są niskie bo tylko 5,99 zł.


Lakiery do paznokci bez toluenu i formaldehydu
Nowoczesna formuła z tefpoly przedłuża trwałość lakieru, pogłebia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku. Pojemność 8ml. 
Na pierwszy ogień idzie nr 262 Indian Rose


Lakier ma prześliczny złoty shimmer.. same zobaczcie :)


Udało mi się uchwycić zdjęcie w buteleczce.. Wygląda prześlicznie :)

  Z aplikacją nie ma żadnego problemu.. lakiery mają bardzo mocne krycie i w sumie jedna warstwa wystarczy choć są osoby, które każdym lakierem malują dwie warstwy..
Bardzo wygodny pędzelek zresztą jak w każdym lakierze Sensique
Już niedługo następne kolorki a między czasie przetestuję ich trwałość :)
Genialne, super okazja, za 5,99zł mamy cudowne kolory :)
A wy jak tam? Któryś Wam się podoba? :)

21 komentarzy:

  1. nie lubię perłowych :( a szkoda, bo zapowiadało się fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały ten kolor! musze go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor. Mnie spodobał się "Klejnot Orientu"

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę w zapowiedziach nie było widać tej perły, która trochę mnie zniechęca :/ ale jednak ja najbardziej jestem ciekawa 259 MOSS TEMPLE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, proszę, wstaw szybko wszystkie, bo chcę zrobić jutro zakupy a nie mogę się zdecydować, zwłaszcza 265 mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor! :) muszę koniecznie jakieś z tych lakierów nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek ;)


    http://kosmetykowyzawrot.blogspot.com/2011/09/loteria-bransoletka-charms.html

    OdpowiedzUsuń
  8. @Chanel: Pudło :p Podpowiem: Nie z Sensique. Jakieś dalsze propozycje

    też przyszły do mnie maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Chanel: Znów kochana pudło. podejmujesz dalszą próbę ?? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, taaaak, proszę o swatchyki na tipsach :****

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne i tanie, chętnie wyróbowałabym je wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. akurat ten kolor najmniej mi się podoba :) ale reszta warta uwagi, zobaczymy co jutro zaserwuje mi natura.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nooo, nawet mi się podoba, a nie spodziewałabym się tego :) Na paznokciach dużo lepiej się prezentuje niż w butelce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się odcień, który zaprezentowałaś na paznokciach oraz lakier w kolorze zielonym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ah... mam na nie ohote.. ale z drugiej strony.. nie mam już gdzie trzymac lakierów!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubie perlowych lakierow jakos.
    ale na brazowy moze sie skusze:)
    buziaki
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Super się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń