wtorek, 6 września 2011

Makijaż cieniami My Secret

Pokażę Wam dzisiaj makijaż na szybko, który wykonałam cieniami sypkimi firmy My Secret z kolekcji
star dust eye shadow. 
Sypki cień do powiek o lekkiej konsystencji i dużej zawartości pigmentu. Trwały efekt - cień utrzymuje się przez wiele godzin. Głębokie, soczyste kolory sprawią, że każdy Twój makijaż będzie niewiarygodnie piękny.
Waga 3 g
Cena 5,99 zł
Do wyboru mamy 11 odcieni, baaaardddzoo ładnych.
Ja dzisiaj pokażę Wam 3 ;) 



Użyłam takich odcieni;

Kolorki są po prostu cudowne.
Ja sama muszę się bardziej przyłożyć do aplikowania cieni sypkich bo za dobra w tym nie jestem, wszystko mi fruwa lata i jestem cała w brokacie.
A wiem, że wystarczy troszkę wprawy i będzie lepiej.



Jeśli chodzi o trwałość hmmmm po użyciu już nic więcej mi się nie osypało aż do kąpieli więc raczej nie ma z tym problemu.
Dużym plusem jest to, że nie zbierają się w zgięciach jak to bywa z niektórymi cieniami.
Przede wszystkim są śliczne kolory.
Niska cena i dostępność w każdej Naturze :)

Jak się podoba? :)

20 komentarzy:

  1. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ten nr 1 boski!! muszę je gdzies znaleźć!!

    OdpowiedzUsuń
  2. choc obawiam sie wlasnie nakladania;p bo zawsze maluję się kredką do oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie za dużo perły. Tą pod łukiem brwiowym mogłaś sobie darować :D Po za tym, fajnie wyglądałaby tu kreska, mocniej zaznaczone brwi i rzęsy :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. do brązowych oczu by pięknie wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te cienie mam 4 i 8 ale widzę że nr 1 pięknie się prezentuje chyba mnie skusiłaś na zakup;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie ale nie dla mnie za dużo się dzieje znaczy błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedynka i czwórka kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory super, nie ma to jak sypkie cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Independent Woman; Wiem jak mogłam to zrobić ale to nie był makijaż do wyjścia tylko do pokazania cieni ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam 4 i 5- są śliczne, mimo że bardzo błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję ;)
    bardzo ładny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne odcienie, trzeba to przyznać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są bardzo fajnie napigmentowane :)Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnee.;d
    śliczny makijaż ;*
    zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne połączenie kolorów - pasuje do Twojej tęczówki ;)

    OdpowiedzUsuń