sobota, 10 września 2011

Makijaż cieniami Sensique- Oriental Dream

Tak jak mówiłam, zrobiłam makijaż cieniami Sensique Oriental Dream Trio Eye Shadow.
Wykonałam go odcieniami nr 129- HOLI FESTIVAL.

Jak się prezentuje? Jak dla mnie rewelacyjnie, cudowne kolory i świetna pigmentacja! :)

Użyłam dokładnie tych cieni:

Cena takich cieni to 8,99zł 
Waga: 4g.
Dostępnych jest 5 kompozycji kolorystycznych, które możecie zobaczyć TUTAJ
Dostępne są w drogeriach Natura od 8 września 2011.
+ genialna pigmentacja
+prześliczne kolory
+ nie osypują się
+ bardzo mocno przylegają do powieki
+ niska cena
+ bardzo dobrze dobrane kolory w trio
+ świetnie się łączą
+ dostępne w każdej Naturze

Sprawdźcie wszystko na stronie www.sensique.pl

A Wy jak tam? Macie już te cienie, czy może planujecie zakup?

16 komentarzy:

  1. nie posiadam jeszcze tych cieni, ale bardzo mi się podobają :) Świetny makijaż! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż! Cudownie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż. Chyba polecę obadać te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż <3
    też zrobiłam dzisiaj nimi makijaż, ale inny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż jest genialny! ;) pełen profesjonalizm, ale i świetnie dobrane kolory ;) pooozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow extra są te ciebie :) Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszedł :) Też mam te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wyszedł :) bardzo ładnie taki wygląda z niebieskim kolorem oczu :)


    Biorę udział w konkursie na najlepszy zestaw do szkoły. Gdybyś chciała oddać na mnie głos to byłabym Ci bardzo wdzięczna :) Aby to zrobić, musisz zalogować się na swoje konto na facebooku i kliknąć przycisk LUBIĘ TO, który znajduje się pod moim zdjęciem na tej stronie:
    http://www.edusiec.pl/Julia

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny! :)) idealny na jesień :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zobaczy co się dzieje, dziękuję za informację, ale jeśli jeszcze masz ochote mnie obserwować to możesz jeszcze raz spróbować w drugiej ramce po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne oczko :) Po prostu przecudowne :D

    Zapraszam do siebie:) Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladnie podkresliłaś swoją tęczówke,myśle, że mnie tez by spasowały takie kolory,bo mam podobne oczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. cienie świetne wyglądają na oku, piękne przejście między różem i fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne oczy :) A kolory pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń