środa, 21 września 2011

Makijaż + wymianka z Elą :)

Cześć dziewczyny, dzisiaj pokaże Wam co dostałam z wymianki z Elą :)

 - puder dodający objętości got2b- Schwarzkopf
- maskara one by one Maybelline
- błyszczyk do ust Sensique 
- kredka glimmerstick diamonds AVON
Chcecie coś zobaczyć dokładnie? :) Ja się ogromnie cieszę i już zaczynam testy :)
Tymczasem wkonałam na szybko makijaż cieniem z My secret double effect nr 403
A mianowicie jest to piękne złotko, ale bardzo cieżko jest je nałożyć na powiekę bez bazy i odpowiedniego pędzelka ja się okropnie męczyłam i mimo to, że wyszło ślicznie na zdjęciach tego tak nie widać... Cień prześlicznie połyskuje :) Posiada bardzo dużo drobinek i mam wrażenie, że na powiece zachowuje się jak cień sypki:)




I jeszcze jedno.. muszę Wam powiedzieć, że dzisiaj wpadły mi rączki lakiery Sensique z kolekcji Oriental Dream i już niedługo możecie się ich spodziewać :)

12 komentarzy:

  1. chciałabym wypróbować tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem przyjemnie wygląda ten cień.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podchodzi mi ten cień, jak dla mnie zbyt mało efektowny.
    A na swatche czekam od teraz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten cień jest przepiękny! Bardzo mi się podoba. :) Fajna wymianka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na rozdanie, wystarczy zostawić komentarz z nickiem pod jakim obserwujesz, czas tylko do jutra
    http://agusia77.blogspot.com/2011/09/rozdanie-dla-blogerrek_08.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor cienia :) p;rzypomina mi Naked Mac'a :)

    ja zapraszam do siebie na rozdanie, zestaw pędzli można wygrać

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten tusz i bardzo go lubię :)) jeden z moich ulubionych :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten puder do włosów i tusz. Tusz jest świetny, za to puder nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kredka do oczu i cien fajne, co do proszku do włosków,to ja niestety nie byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tego typu cienie, nie każdy daje ładny efekt a tutaj jest naprawdę zadowalający :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny jest ten cień :) Miałam kiedyś ten błyszczyk z Sensique i niestety nie byłam z niego zadowolona, gdyż ma (dla mnie) nieprzyjemny smak :(

    OdpowiedzUsuń