wtorek, 20 września 2011

Mollon Cosmetics- Lakier z ekstraktem bambusa

LAKIER DO PAZNOKCI
Z EKSTRAKTEM Z BAMBUSA
Regenerująca formuła lakierów oparta na naturalnym ekstrakcie z bambusa. Zawarte w nim krzemionka i proteiny są doskonałym środkiem na zdrowe i piękne paznokcie.
Aktywne składniki zawarte w lakierze:
  • wzmacniają i utwardzają płytkę,
  • przyspieszają wzrost paznokci,
  • przedłużają trwałość lakieru.

Lakiery nie zawierają kamfory, toulenu i formaldehydu - składników szkodliwych lub mogących wywołać uczulenia.
Kolekcja 20 inspirujących kolorów - doskonała konsystencja lakierów oraz nowatorski, płaski pędzelek (560 włosków) umożliwiają wykonanie manicure jednym pociągnięciem pędzelka! 
12 ml 
Ja posiadam lakier nr 12 SUGARY LILAC

Plusy: 
- dobra konsystencja
- szybkie schnięcie
- duży wybór kolorów
- niska cena ok 10 zł
- trwałość ok 4-5 dni
-bardzo wygodna aplikacja
-duża pojemność
- 1 warstwa genialne krycie- bynajmniej tym odcieniem

Minusy:
- dostępność

24 komentarze:

  1. Piękny ten kolor! I fajnie, że to jednowarstwowiec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor i jednowarstwowiec do tego? Mamuniu jestem w raju :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!:)
    Zapraszamy do nas, do obserwowania i komentowania.:)
    Będziemy wdzięczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieco podobny odcień miałam na paznokciach :) (Lilac - My Secret) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mam lakier z tej firmy i zgadzam się- wystarczy jedno pociągnięcie. Śliczny odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek :) Na swojej półeczce mam dosyć podobny od Lovely- kolekcja limitowana wiosna 2010. O tych lakierach nigdy nie słyszałam :) Jak ja lubię za to blogspota !

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny kolorek, sama muszę taki wypróbowac.
    Zapraszam do mnie :
    everglam.blogspot.com
    Zachęcam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny, tego odcienia nie widziałam jeszcze na żadnym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo apetyczny kolor, jak jagody z jogurtem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor :) Dołączam do obserwatorów bloga :)

    OdpowiedzUsuń