czwartek, 8 września 2011

Nail Tek po 2 tygodniach + makijaż.

Dwa tygodnie temu zaczęłam kurację Nail Tek'iem. Czy zauważyłam zmiany?
Hm zobaczcie.
Pierwszy dzień z Nail Tekiem
 Paznokcie po dwóch tygodnniach
Paznokcie były by troszkę dłuższe ale jak odrosły to je spiłowałam na prosto.
Ale to chyba po prostu czas.. po 2 tyg odrosły tyle ile trzeba. A czy coś się zmieniły? Chyba nie, nadal są miękkie a dzisiaj pękł mi paznokieć na palcu wskazującym.
Odżywkę używam tylko pod lakier, nie nakładam jej już na lakier bo nie chce on później zaschnąć.
A Wy jak go stosowałyście?
Jakieś rady co do kuracji??

 A teraz pokażę Wam makijaż wykonany cieniami My Secret Pearl Touch,
Nr  107 i 110. Cienie dostaniemy w każdej Naturze za 5, 99zł. Super cena za naprawdę fajne cienie. Świetny wybór kolorów i niezła pigmentacja :)
 Plus użyłam kredki z Sensique nr 113.



19 komentarzy:

  1. dla mnie masz bardzo ladne paznokcie :) gdyz ja przestalam obgryzac swoje w czerwcu, a obgryzam od jakis 15 lat?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie pomalowane oczy strasznie mi się podoba ale pewnie i tak nie będę potrafiła się tak umalować ;D Zapraszam do mnie www.ella-source.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To co używasz to jest w zasadzie baza pod właściwą odżywkę czyli Intensive Therapy, stąd pewnie mała różnica, przy tej kuracji trzeba obie rzeczy używać żeby widzieć niezłe efekty

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba twój kolor tęczówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używałam,również samego lakieru podkładowego,a w jaki sposób to opisalam u siebie w notce jakiś czas temu :) http://okosmetykachconieco.blogspot.com/2011/07/co-nieco-o-nail-tek-po-ponad-dwoch.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż :D
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też używam Nail Teka - już chyba miesiąc i widzę efekty, paznokcie się nie rozdwajają, choć z jednym nadal nie umiem dojść do porządku :( no ale jakieś rezultaty są.

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się to połączenie fioletu z niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na razie chyba nie widać efektów na twoich paznokciach :( Ale na pewno mogę powiedzieć że makijaż jest świetny !

    OdpowiedzUsuń