czwartek, 22 września 2011

Nowy miętusek od My Secret

Jak już wiecie weszły nowe kolorki do kolekcji lakierów My Secret  
Dzisiaj pokaże Wam ślicznego miętuska  nr 148 MINT.


Jak widzicie prezentuje się świetnie, ogólnie nie różni się niczym od poprzedników :)
Szybko schnie, nie smuży :)
Dwie warstwy wystarczyły do pełnego krycia a trwałość tych lakierów to mniej więcej 3-4 dni przy delikatnym starciu końcówek :)



Dziewczyny.. używam już miesiąc Nail Teka a paznokcie mi się okropnie łamią :( Możecie zobaczyć na małym palcu... Nie rozdwajają się ale pękają w pionie :(
Nie wiem co się dzieje... Chyba przerzucę się na innee odżywki :(

15 komentarzy:

  1. uwielbiam miętowe kolorki- bardzo ładnie wyglądają na dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez go mam, fajnie u Ciebie wygląda:)
    Jej pękają w pionie:/ moze faktycznie odstaw tego nail teka:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor :) Niedługo u mnie recenzja miętusa z essence - http://planet-quera.blogspot.com/ .
    Bardzo podoba mi się Twój blog, będę zaglądać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez uwielbiam miętuski i ten jest śliczny :) szkoda ze mam szlaban na zakupy na razie ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor :)

    Już od jutra wielkie niespodzianki - PIĄTEK, SOBOTA, NIEDZIELA najlepsze notki o różach, bronzerach, pudrach, wszystko krok po kroku w jednym miejscu!

    Zapraszam :) Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ten miętusek, zastanawiałam się dziś nad nim ale stwierdziłam, że mam prawie identyczne i wzięłam tylko Vanilię. Bardzo fajnie się prezentuje. Współczuje tych pęknięć :( Może jakieś witaminy? Ja biorę Humavit skrzyp i pokrzywa i od dłuższego czasu nie mam problemu z łamaniem się paznokci. Te pastylki są dużo lepsze i tańsze niż przereklamowana skrzypovita :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo świetny miętusek muszę go mieć:)
    pozdrawiam Majorka

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny miętusek, a mi te odżywki do paznokci kompletnie nic nie dają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna miętka :) ja skusiłam się w Naturze tylko na kolor "Cocoa" :)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze, no to niewesoło jeśli tak pękają... ja nie mam z tym problemów. teraz też zaczynam nail-tekowanie i mam nadzieję, że będzie lepiej a nie gorzej! :(

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze marzyłam o jakimś takim miętusku, ale jakoś nigdy nie kupiłam.. ten jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Możliwe, że Nail Tek za bardzo wysuszył ci paznokcie.

    Świetne te lakiery!

    OdpowiedzUsuń