poniedziałek, 26 września 2011

Podkład Dermacol- nie idealnie.

Pokaże Wam dzisiaj pewien podkład, który był u mnie jakiś czas temu. Miałam oczywiście pełnowymiarowe opakowanie ale zdjęcia zrobiłam już z próbką i to dosyć dawno.
Mowa tu o podkładzie z Dermacolu - Imperial Make Up. 

Podkład z wyciągiem z orchidei

Odcień jaki ma próbka to Fair ale pełnowymiarówkę miałam w tym samym odcieniu.

Jak dla mnie produkt ma same minusy :(
Zacznijmy od tego:
- nie kryje!! Zaraz zobaczycie zdjęcia
- osadza się w przesuszonych miejscach
-tworzy plamy
- nie ładnie pachnie
- przesusza skórę i powoduje pieczenie
- po użyciu twarz zaraz się świeci
- konsystencja jest baardzo wodnista
- cena- 48zł za 30 ml. 
- na skórze przybiera szarawy odcień i wyglądamy jak trupy

Plusy:
- ładnie opakowanie... 
Uwaga drastyczne zdjęcia!



21 komentarzy:

  1. Faktycznie kiepskie krycie choć na twarzy całkiem całkiem u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie kryje wg mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, zmiany rzeczywiście nie za duże... btw. ja w tych zdjęciach nic drastycznego nie widzę. Mi wystarczy patrzenie w lusterko, to już dla mnie drastyczny widok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale beznadzieja, na szczescie nie mialam stycznosci z tym podkladem i nie mam zamiaru miec :P

    OdpowiedzUsuń
  5. uu nie ciekawy. A cena jak z kosmosu jeżeli jest tak ły zły...cenią się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no taki sobie.;d
    pozdrawiam i zapraszam.;)

    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie nic specjalnego :/
    Za to dermacol w tubce czyni cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no niby coś tam niby kryje, no ale że opakowanie jest jedynym plusem to musi być beznadzieja..

    OdpowiedzUsuń
  9. poszczegolne partie twarzy rzeczywiscie prezentują się kiepsko... ale juz na policzku całkiem spoko wygląda... nie kazde podkłady mają za zadanie krycie - niektóre tylko równoważą kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. Za takie pieniądze to faktycznie nie warto go kupować

    OdpowiedzUsuń
  11. no faktycznie kryje lichutko...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy Go nie miałam ale faktycznie słabo kryje, więc niestety nie jest dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert z bloga → Darmowe Szablony Do Bloggera

    OdpowiedzUsuń
  14. No faktycznie krycie nie jest na najwyższym poziomie, ale na policzku prezentuje się ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jest najgorzej z kryciem - przynajmniej na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A Dermacol ma opinię takiego ciężkiego i kryjącego... Dobrze, że zamieszczasz zdjęcia 'przed' i 'po', można łatwo porównać efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. czy ja wiem na policzku ładnie pokrył :) pozdrawiam Balbinka

    OdpowiedzUsuń