środa, 7 września 2011

Puder spiekany Joko Mineral

Hey! Dzisiaj pokaże Wam kolejny puder firmy JOKO.

Jest to Mineralny Puder Spiekany, ultradelikatny, który tworzy delikatną warstwę na twarzy aby makijaż wyglądał świeżo przez cały dzień. 



Posiadam odcień J06.



Jak widzicie opakowanie jest katastrofą, tzn jest ładne na początku ale napis był wcześniej złoty a okropnie się starł, ogólnie jest ciężko je otworzyć i można połamać paznokcie.

Jeśli chodzi o sam puder jest w porządku. Drobinki w nim zawarte nie są bardzo mocne ale można nimi ładnie rozświetlić twarz przez co wygląda promiennie i zdrowo :)


Oczywiście trzeba z nim bardzo uważać bo można sobie przez nieuwagę narobić plam albo wyglądać jak murzyn :)
Produkt nie uczula mojej delikatnej cery i nie uwydatnia niedoskonałości.
Pojemność to 7 gram.  
Cena ok 23 zł.
Dostępny jest na stronie joko.pl

14 komentarzy:

  1. fajna cena tylko szkoda, że tak słaba dostępność :) Sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to troszkę zbyt... Żółty ;p Poza tym, nie używam pudrów, a jak już to jak najjaśniejsze ;p Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie odpada, nie znoszę drobinek. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy ma kolor, jestem ciekawa jak ten produkt sprawdziłby się na mojej twarzy.:)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam kolor J04 bodajże, najjaśniejszy. Używam go jako subtelny rozświetlacz i w tej roli spisuje się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tego typu pudru, ale ciekawy produkt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten produkt, ale opakowanie ma naprawdę tragiczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dla mnie, ja bym z siebie zrobiła murzyna w plamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A kryje niedoskonałości czy po prostu matuje?

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny odcien:)

    zapraszam na rozdanie
    topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo ciemny jak na puder ;)) ja jestem przyzywczajona dot ego, że moje pudry są dużo jasniejsze ^^ może dlatego, że w sumie jestem blada xD

    OdpowiedzUsuń