środa, 14 września 2011

Sensique Strong & Trendy Nails 137

Dzisiaj post na szybko.. czuję się okropnie, nie wiem co się dzieje i za bardzo nie mam siły pisać :(
Niedawno zrobione paznokcie lakierem z Sensique nr 137 plus konfetti z Essence każdemu znane ;)

Dziewczyny a słyszałyście już o nowościach Sensique z kolekcji Oriental Dream?
Kilka dni temu pisałam o pięknych cieniach.. natomiast od 22 września w drogeriach Natura dostępne będą lakiery.
Lakiery będą kosztować 5,99zł :)
Ok ja lecę do łóżka:)
Pozdrawiam!


12 komentarzy:

  1. piękny kolor lakieru i oczu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor ma ten lakier od Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny ten lakier :)
    też go mam, ale jeszcze nie zdązyłam nim pomalować pazurków :(

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten lakier, a konfetti na wszystkim wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor :) A co do nowości to pewnie któryś lakier kupię, ale narazie szału nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek, czegoś takiego właśnie szukam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś u mnie oTAGowana ;) zapraszam ;) pooozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na moje rozdanie ! :)
    http://kornelaa.blogspot.com/2011/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi! I found your blog and I like it so much!! you look really great in this photos!!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest świetny, a jak z trwałością? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń