niedziela, 11 września 2011

STAR za 2 zł :D

Wiecie co... byłam ostatnio w sklepiku wszystko po 2 zł... i spodobał mi się jeden lakier :D
Kurde genialne złoto.. i mam go 3 dzień i nie odpada :D Szok...
Bardzo podoba mi się kolorek a w Naturze nie mogłam znaleźć nic złotego..
I szukam jeszcze jakiś ładny kolor miedzi.. może ma ktoś miedziany lakier na wymiankę?? :) I srebrny też wchodzi w grę ... przy okazji :P
Zobaczcie zdjęcia..
Zdjęcia z lampą

 W  świetle dziennym


Mi się podoba raz na jakiś czas takie złoto na pazurkach za 2 zł :) Mniam;)

21 komentarzy:

  1. lubię ich lakiery, zauroczył mnie pierwszy raz ich kształt, a do tego cena, która aż krzyczała - kup mnie chociaż dla samej buteleczki ;d
    Mam z tej serii taki czerwonawo-różany :)
    Tzn w zależności od światła i wartsw jest delikatnie czerwony lub pastelowo różowy :)

    złoty wygląda świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kilkach ich lakierów i jestem zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko opaski były z chińczyka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten lakier. bardzo ładna buteleczka, poza tym złoto będzie modne w sezonie jesień zima. no i do tego cena! super!: )

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie!
    xoxo, t.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedługo pojawi się jego recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor. I ta cena , no :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na wymiankę nie mam, bo sama ostatnio nabyłam ale miedź to essence 64 be optimistic! a sreberko całkiem niezłe znalazłam w sklepie barbry. dziś maluję paznokcie nim, więc pewnie się pojawi na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mówiłam ci już że masz świetny baner? genialny jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. od dłuższego czasu poszukuje takiego złotego lakieru, ale nigdzie nie mogę go znaleźć. Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Złoto to teraz kolor sezonu :P! Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, bardzo ładny efekt na pazurkach ;-) Trzeba się zaopatrzyć na jesień w metaliczne kolorki ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z nowej kolekcji New Yorkera, oraz bony zakupowe:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/09/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń