sobota, 24 września 2011

Zaaakochałam sięę! - JEWEL OF THE ORIENT

Nadal testuję i próbuję ciągle nowe kolorki Sensique.. ale teraz wpadłam chyba na dobre... To drugi lakier, którym pomalowałam paznokcie i zakochałam się :( nie mogę się na ten kolor napatrzeć.. Zobaczcie same.
Oczywiście mowa o lakierze Sensique z kolekcji Oriental Dream nr 264 Jewel Of The Orient.. Coś cudownego.. Na pierwszy rzut oka wygląda jak niebieski. ale ma piękny fioletowy shimmer, prześlicznie mieni się w słońcu.. zmienia kolory jak kameleon.. boski!

 Cena tego lakieru to tylko 5,99zł .. nie ma się nad czym zastanawiać!


31 komentarzy:

  1. Rzeczywiście śliczny kolor:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne paznokcie przede wszystkim, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor z całej kolekcji najbardziej wpadł mi w oko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też chcę taki! Piękny, piękny! I cudowny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę ładny no i zgodny z jesiennymi trendami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Serdecznie zapraszam do czytania mojej gazety www.white--weasel.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę go mieć! :D piękne pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest, ciesze się, że go zobaczyłam u Ciebie bo pewnie bym nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. wczoraj kupiłam 3 lakiery z tej serii w tym własnie ten, jest prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podobały mi się te lakiery, ale tym kolorem mnie zaskoczyłaś! Wygląda ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy odcień a ja kocham niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie wygląda! :o Mam bzika na punkcie niebieskich lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest ten kolor :D Ale masz piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no no bardzo ładny specyficzny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolor i śliczny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezzu, jaki świetny blog! czytam czytam i nie mogę przestać. Od dzisiaj obserwuje ;) Dobra robota ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. rownie ladny jak na zapowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny kolorek:)

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie się prezentuje na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudowny kolor, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń