czwartek, 1 września 2011

Zakupy w Rossmanie

Jak pewnie wiecie dzisiaj kończy się promocja w Rossmanie gdzie kupując jakiś produkt w prezencie dostajemy jakiś inny:) Na prawdę się opłaca także sprawdźcie.
Ja dzisiaj wybrałam się po szampon i odżywkę Radical, którą i tak miałam kupić i dostałam w prezencie krem do rąk  Sweet Secret

Za szampon zapłaciłam ok.9 zł i za odżywkę ok 12 zł.
Przy okazji kupiłam chwaloną odżywkę do włosów Wella Conditioner Repair za którą zapłaciłam chyba 13 zł.
Także dziewczyny lećcie jeszcze dzisiaj do Rossmana i łapcie okazję. Promocja nie obejmuje tylko kosmetyków ale także artykuły spożywcze :) :)

17 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mam dostępu do Rossmana a chętnie bym skorzystała z tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  2. sweet secreet za frajer ! :D zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocia puderniczka, jasne :) tylko musiałam upomnieć się przy kasie :P

    malinowapanna, no to chyba najgorsze :(:*

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie nic z tych promocji nie skusiło :) może następnym razem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś też nic nie zainspirowało z tych promocji, może przy następnym wypadzie do Rossmana będzie inaczej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten krem musi miec cudowny zapach ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zrobiłam małe zakupy w rossmanki i nic nie dostałam, ale mam ten krem tylko inną wersję i uważam, ze jest świetna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Majorka, produkty które się kupowało były oznaczone :) I ja też musiałam się uupomnieć przy kasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie ta odżywka Wella Conditioner Repair ...
    Nie miałam jeszcze nic z tej serii którą wypuściła Wella.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się ni skusiłam na promocje, nie chciałam robic wielkich zapasów. a szkoda :)
    mnie rozśmieszyło to, że kiedy przeprowadziłam się na studia w moim przystancjowym rossmannie jest stoisko z ... alkoholem! już by mogli sobie darować. chyba, że to taki zabieg - żona w kosmetyki, mąż w alkohole :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje za odwiedziny :)
    Chyba musze sobie sprawic szampon Radical, bo moja ciocia chwalila sobie ampułki.
    Trzeba bedzie sprobowac, a nóz widelec, bo wlosy leca i leca, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  12. adrianna, haha nieźle ;) U mnie tak nie ma! :)

    fiska, działa! Naprawdę włosy mniej wypadają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojj za późno zauważyłam ^^ aczkolwiek może dzis jakieś inne ciekawe promocje będą ;))

    ciekawa jestem tej odżywki z wella;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejuu ja unikam na razie Rossmana byłam tam niedawno z mamą na wieeeelkich zakupach i strach się przyznać, ile pieniędzy wydałyśmy!

    Pozdrawiam, zapraszam ;-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dawno nie byłam w rossmanie ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. Natalinek, to trzeba się w końcu wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa zapachu tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń