wtorek, 18 października 2011

Cienie Sensique Velvet Touch + zakupy

Cześć dziewczynki, jak wiecie wczoraj przyszła do mnie cudowna paczka z cieniami Sensique Velvet Touch. 5 nowych kolorków, które wchodzą 20 października do sprzedaży w sieci drogerii Natura. Dzisiaj zaprezentuję Wam 3 odcienie, które użyłam wczoraj a już jutro albo wieczorkiem 2 ostatnie abyście mogły zdecydować się na nie przed wystawieniem ich do szaf ;)
Także zapraszam na zdjęcia:




Cienie mają genialną pigmentacje i nie musimy się za bardzo namachać do dokładnego pokrycia i roztarcia :)
Ładnie się ze sobą łączą. Ja nie posiadam super sprzętu do malowania, do cieni mam jeden pędzelek i szpatułki :)
Cena cieni jest niska tylko 6,49zł, kolory są piękne, aplikacja przemiła, dostępne w każdej Naturze- także na co czekać? :)



Jeden niestety nie przeżył drogi :(


Możecie sprawdzić sobie wszystkie kolorki :) 

Zrobiłam dzisiaj małe zakupki także jeśli coś Was zainteresuje to dajcie znać :)

- Zmywacz każdego znany :)
- Podkład Soraya chyba 9 zł :) 
- odżywka Elisse do włosów farbowanych- biedronka 5 zł :)
- odżywka Diplona regenerująca ( NOWOŚĆ W BIEDRONCE 9,99zł- PIĘKNIE PACHNIEEE!!! )
- Biały lakier Basic w Schlekerze za 5,99 zł :)

16 komentarzy:

  1. 130 boski! Używam bardzo podobnego odcienia;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo ładny. Jedyne co mogę doradzić to jakiś rozświetlający cień pod łukiem brwiowym i w kąciku oka :)

    Bardzo lubię lakiery Basic :P

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie wygląda Twoja tęczówka z tym połączeniem kolorów!
    Zawsze byłam zdania, że brąz jest idealny dla niebieskich oczu

    OdpowiedzUsuń
  4. nie radzę używać zmywacza- mi rozdwaja pazurki .

    OdpowiedzUsuń
  5. ta odzywka z Biedrony jest świetna, ja kupuję tą fioletową, ale w piątek kupię też tą nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś otagowana na moim blogu
    http://kilka-rad.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny- bardzo delikatny :) takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. łądne kolory, o zmywacz z biedronki fajny jest

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor cieni bardzo ładnie komponuję się z kolorem Twoich oczu ;) ślicznie wyglądasz :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. 130 i 131 jak najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak tak na mnie patrzysz z monitora, to nie umiem się skupić na makijażu - patrzę tylko na tęczówkę
    :)

    OdpowiedzUsuń