piątek, 14 października 2011

Dawno zapomniany nudziak.. by COLOUR ALIKE + nowość Sensique

Jest to śliczny nudziak, o którym kompletnie zapomniałam. Napisałam kiedyś jego recenzję ale nie dodałam zdjęć bo miałam problem z aparatem. Lakier jest śliczny i bardzo fajny pod względem konsystencji itd.


Lakier na paznokciach troszkę poodbijany ale poszłam spać a nie wyschły do końca :)
Nr lakieru to chyba 107 ale nie jestem pewna :) Ważne, że ładny kolorek;) 

Mam dla Was nowość dostępną w Naturze od 20 października.
A mianowicie
Nowe kolory cieni Sensique - Velvet Touch
SENSIQUE VELVET TOUCH EYE SHADOW
Aksamitne, nieperfumowane cienie do powiek o delikatnej jedwabistej strukturze, łatwe w aplikacji.
Waga 4g.
Dostępne 12 kolorów w tym 5 NOWYCH:128, 129, 130, 131, 132.
Cena 6,49 zł
 

15 komentarzy:

  1. mnie sie podoba ;-) bardzo ladny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor lakiery faktycznie śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ładny kolor, a cienie 2 od lewej chyba fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy kolorek na paznokciach, bardzo mi się podoba :]

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Otagowałam Cie na swoim blogu!

    http://x-cosmetics.blogspot.com/2011/10/o-my-tag.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolore, troche podobny do mojego eveline,który kupiłam w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny jest ten kolorek! :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor lakieru:
    zapraszam do siebie i do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń