wtorek, 11 października 2011

Dermactol- krem do stóp

"Oliwa z oliwek bogata w witaminy oraz niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe przyśpieszające regenerację tkanek pobudzając skórę do odnowy. Przeciwdziała starzeniu się, nawilża skórę zapobiegając wewnętrznej utracie wilgoci. Drobnoustrojowy olej pszenny jako naturalny środek zmiękczający  mocno odżywia skórę w jej głębszych partiach, idealny do wysuszonej i łuszczącej się skóry. Oprócz wyżej wymienionych trzech skoncentrowanych składników zawiera dodatkowo pantenol – składnik leczący suchą, popękaną skórę. Dzięki połączeniu tych składników krem ten nie tylko nawilża i pielęgnuje, ale co istotne – skutecznie leczy i regeneruje suchą skórę"

A dokładnie mowa tutaj o kremie do stóp, który otrzymałam od firmy Calmaderm.

Plusy:
+ super nawilża stopy
+ bardzo fajnie wchłania- nie ślizgamy się :D
+ całkiem przyjemny zapach
+ średnia cena
+ łagodzi popękaną skórę
czyli wszystko to co ma robić krem do stóp
+ łatwa aplikacja
+ solidna tuba 
+ fajna gęsta konsystencja


Minusy: 
- dostępny chyba tylko przez Internet :(



Pojemność: 75 ml
Cena: 19 zł

Zapraszam do zapoznania się z ofertą www.calmaderm.pl

10 komentarzy:

  1. 19 zł za krem do stóp to dla mnie troszkę drogo, ale jeżeli ktoś ma na prawdę problemy to zapewne cena nie gra roli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest może tani, ale nie znoszę zamawiać kosmetyków przez internet. Zdecydowanie bardziej wolę "pomacać"

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. Ja będąc na pieszej pielgrzymce miałam krem który pomógł moim stopom. Bardzo fajny, serio.Do nabycia w aptece "Acerin".
    Fajna notka, dodaję do obserwowanych i zapraszam,
    jeżeli masz ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za wzięcie udziału w rozdaniu Under Twenty, ale nie dodałaś mnie do obserwowanych...

    OdpowiedzUsuń
  5. moje stopy są w opłakanym stanie i już przestałam wierzyć w cokolwiek

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kremik, też go mam i szkoda,że nie można go kupić w drogerii stacjonarnej, np Naturze, czy Rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna konsytsencja!;)

    Zapraszam Cię serdecznie (i wszystkich, którzy mają ochotę ;) do udziału w konkursie na moim blogu- do wygrania BONY NA BUTY ze sklepu Merg.pl! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj im dłużej go używam tym utwierdzam się w przekonaniu że to mój ideał. szkoda tylko że taki drogi i nie dostepny w stacjonarnych sklepach.

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń