czwartek, 13 października 2011

Kilka inspiracji + sweterek/ narzutka

Cześć dziewczyny :) Na dzisiaj nie mam porobionych żadnych zdjęć :( Tzn mam ale robione kilka dni temu.. co u mnie? Jutro na szczęście wolne bo miałam iść pisać próbną maturę z matmy ale odwołali... :D
Dodam kilka inspiracji i zmykam.. a dostałam dzisiaj paczkę z włoskami naturalnymi do przetestowania ;D ale chyba muszę je troszkę podrasować kolorem bo różni się lekko od mojego..
Pokażę Wam dzisiaj jaki ostatnio upolowałam sweterek za jedyne 39zł :D





I kilka inspiracji:






Pozdrawiam !~:****

10 komentarzy:

  1. fajne inspiracje, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek wygląda bardzo ładnie :) Ach chciałabym mieć takie włosy jak te dziewczyny z twoich inspiracji... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje, narzutka też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie;-)
    zachęcam do obserwowania mojego bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie;-)
    zachęcam do obserwowania mojego bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek bardzo ładny!: ))))

    xoxo, t.

    OdpowiedzUsuń