piątek, 7 października 2011

Korektor antybakteryjny- Mollon Cosmetics

Dzisiaj pokaże Wam pewien korektor antybakteryjny, który dostałam od firmy Mollon Cosmetics.
 Ja otrzymałam odcień 2 czyli antybakeryjny, ale jest dostępny także nr 1 rozświetlający i nr 3 korygujący.
Odpowiedni do każdego rodzaju skóry i wieku.

Ja dla mnie produkt całkiem ciekawy :)
Tzn, dużych zmian nie zauważyłam. 
Plusy:
- mięciutka gąbeczka
- nie podrażnia
- nie przesusza skóry 
- nie wywołuje alergii
- aksamitna konsystencja
- wykręcany
Minusy:
- brak wyboru odcieni, ten jest dla mnie za ciemny
- dostępność



Cena to jakieś 11 zł
Pojemność: 2 ml

7 komentarzy:

  1. Uuu, ale ciemniak. Szkoda, że nie ma możliwości wyboru odcienie. Mam ochotę na ten rozświetlający.

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat takich rzeczy aktualnie nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo fajnie wygląda, troche cieemny sie wydaje ale to zależy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten korektor. nawet fajny D:
    pozdrawiam! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że taki ciemny! Kurcze, tak to bym się skusiła.. Bo fajnie wygląda, szczególnie ta gąbeczka:) Ciekawie.

    OdpowiedzUsuń