środa, 12 października 2011

Kropeczkiii :)

Dzisiaj pokażę Wam jak pomalowałam ostatnio paznokcie ;) Nic trudnego więc każdy może sobie na takie coś pozwolić :)


Mi też za dobrze nie wyszło, zamiast równomiernych kropeczek to niektóre wyglądają jak łezki  hehe
Używałam lakieru My Secret  widocznego na zdjęciu ale niestety nie znam numerka a się starł :( Albo 129 albo 128 coś takiego :P A może 139 i 138.. Nie pamiętam :D
Do zrobienia kropeczek użyłam jakiegoś różowego lakieru z Chińczyka z cienkim pędzelkiem do zdobień  i taki o to efekt :)



Na ostatnim zdjęciu kolory wyglądają świetnie ale w rzeczywistości takie nie są.
Pozdrawiam Tamara :***

19 komentarzy:

  1. Moje kropki też zawsze wyglądają jakby wojnę przeżyły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo linerkiem Ci nigdy nie wyjda idealne, chocbys miala super wprawiona reke:) Do kropeczek najlepsze sa sondy,albo np. stepiona wykalaczka - polecam, swietny sposob na kropki idealne:D

    A pazurki ogolnie bardzo fajne, cukierkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutki jest lakier bazujący, a mimo nierównych kropeczek ładnie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie :) słodkie, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już na trzecim blogu widzę taki wzorek :0 Chyba sama sobie zrobię;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pazurki :) Ale tak samo jak Kleopatre polecam sondy do robienia kropeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne! Takie.. słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywka jest super i kosztowała jedynie 4,50 zł! Jest dostępna na stronie paatal.pl, muszę zamówić kolejne opakowanie, bo już mi się kończy;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I like your blog! is really cute. I'll see here many times!
    I invite you to walk through the mine and to follow me if you like!
    a kiss, Claire.
    c.o.c.o

    http://lookingforthestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Baardzo ale to bardzo lubię kropki na paznokciach :) ja je wykonuję główką szpilki wtedy wychodzą ładne,równe kółka :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodkie pazurki, ładniutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne .! I Love it ?<33

    OdpowiedzUsuń