sobota, 29 października 2011

Maska intensywne wygładzanie- Ziaja

Hej dziewczynki dzisiaj pokażę Wam pewną maskę, którą bardzo polubiłam :)
Do zestawu mam jeszcze odżywkę i szampon, ale ta jest najlepsza ;)




Ma bardzo przyjemny zapach- włosy są fajnie nawilżone :)
Bardzo łatwo po myciu rozczesujemy włoski :)
Ja ją używam także na suche końcówki bez spłukiwania :)




 Konsystencja nie jest bardzo wodnista i fajnie rozprowadza się po włoskach ;)
Cena niska ok 10 zł także się opłaca :)
Genialny zapach!!
dziewczyny miałyście może do czynienia z odżywką i szamponem bananowym z TBS ??
Pozdrawiam :*

15 komentarzy:

  1. Bananowy ? A pachnie intensywnie bananami? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam na stronie Ziaji te maski, ale nie mogę ich nigdzie dorwać. Bardzo byłam ciekawa opinii o produkcie, bo jeśli ją spotkam to zapewne kupię ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie ją kupiłaś? Bo ja szukam i szukam i nie widzę jej nigdzie

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Zainteresowałaś mnie bardzo tą maską :) Nie obciąża włosów?

    OdpowiedzUsuń
  5. ogladalam ostatnio te maski w aptece, teraz wiem, ze musze je wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tej odżywki z Ziaji a mam bardzo niesforne włosy więc może by się przydała :)

    Szampon i odżywa bananowa? ;P Brzmi smakowicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam tą niebieską maskę intensywna odbudowa i jestem z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam żadnej maski z tej serii, bo nie mogę tego nigdzie spotkać poza aptekami w których cena jest wygórowana, ale mam na nią bardzo ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować tę maskę, uwielbiam kosmetyki wygładzające.

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się, że maska ci się spodobała :)
    ja z bananowym duetem do czynienia miałam i nie do końca się u mnie sprawdził. recenzję znajdziesz na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba skuszę się na tą maskę, fajnie się prezentuje i cena też jest świetna. A ja przecież uwielbiam Ziaję, więc muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wlasnie czaje sie na ta maske

    fajny blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń