środa, 5 października 2011

Na pomoc naszym dłoniom.. Dermactol

Pewnie każda z Was zna już ten krem i na pewno ma wyrobiona opinię ale i ja postaram się troszkę wypowiedzieć. Krem dostałam do testów już jakiś czas temu, przez ostatnie dwa tygodnie używałam tylko tego produktu, tak wiecie- dla solidnej opinii :)

Krem został stworzony z przeznaczeniem do rąk szorstkich, suchych i popękanych. Ja mam bzika na punkcie swoich dłoni i muszą być one gładziutkie, w skrajnych przypadkach używam nawet oleju rycynowego do natłuszczenia dłoni :)


Krem zawiera :
  • Masło Shea
  • Oliwa z oliwek
  • Drobnoustrojowy olej pszenny 
  • Aloes 
W 75 ml tubie dostajemy krem, który RZECZYWIŚCIE  nawilża nasze dłonie, nie pozostawia tłustej warstwy. Rączki stają się delikatne i miłe w dotyku. Łagodzi podrażnienia :)
Jeedynym minusem jest zapach kremu.. taki.. stary kosmetyk :( Tubka jest solidnie zamykana a aplikacja to sama przyjemność :) Kremu używam także na łokcie aby zmiękczyć twardy naskórek.
Cena to zaledwie 19 zł w sklepie on-line TUTAJ
Aaa kolorek kremu jest genialny! :)

Mega + kosmetyki firmy CALMADERM NIE SĄ TESTOWANE NA ZWIERZĘTACH!! :)))))
A wy co o nim sądzicie??

13 komentarzy:

  1. Ja do rąk używam kremu z Ziaji i jestem z niego zadowolona, ale może spróbuje ten krem..
    zapraszam do mnie na rozdanie http://martusia-life.blogspot.com ;) Obserwuje! jeśli chcesz mozesz się zrewanżować! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest okej!

    Pozdrawiam<33
    Obserwujemy♥
    Pisz<33
    jasicastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwiedź nasz serwis i zobacz jakie zegarki lubią nosić polskie dziewczyny!

    http://krainazegarkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dobrego kremu potrzebowałam:) chyba się skuszę,bo mój się kończy:)
    Obserwuje,jeśli chcesz również możesz,ja dopiero zaczynam...
    www.kolorowad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie ten krem nie do końca przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kremik jest bardzo fajny! zapach faktycznie..inny:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam do testów i też nie podoba mi się zapach, naprawdę śmierdzi starością.

    OdpowiedzUsuń
  8. również zapach nie jest za fajny .. ;/
    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, coś dla mnie- mam problem z łokciami i suchymi knykciami.

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm... mam ten sam krem i nie ma on nic wspolnego z żółtym kolorem :|

    OdpowiedzUsuń
  11. heh, domyślam się ;] jednak ja nie widze w tym spostrzeżeniu nic śmiesznego.
    możliwe że kolory ci wyszły inne na zdjęciu, ale jeśli twój krem jest w rzeczywistości taki żółty, a mój bardziej biały - to coś jest nie tak... mój nie jest całkiem biały, ale do takiej żółci mu daleko...

    OdpowiedzUsuń