czwartek, 6 października 2011

Nie tematycznie ;)

Cześć dziewczyny, dzisiaj nie mam kompletnie siły pisać jakiś mega notek czy recenzji poza tym nie wszystko mam do końca przetestowane :)

Dzisiaj piszę do Was z propozycją tzn. kilka osób pytało mnie o różne sprawy także jeśli chcecie o coś zapytać  to odsyłam Was do formspringa TUTAJ  jeśli macie jakiekolwiek pytanie to piszcie :)

A tak nie na temat.. kupiłam sobie słodziaszny pokrowiec na telefon za 8 zł haha :)
Już jutro zaczyna się moje ostatnie naście.. stara dupa :(


I kilka fotek żeby nie było pusto :)





Niektóre zdjęcia są dosyć stare ;)
Pozdrawiam dziewczynki, buziaki! :**

16 komentarzy:

  1. świetny pokrowiec i najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie takie pokrowce sa po 5zl =D osz Ty przeplacilas,

    przepiekne oczy masz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mam jeszcze pytanie: sama robiłaś nagłówek?

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie słodkie pokrowce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten pokrowiec
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka Ty ładniutka :)) I pokrowiec śliczny :)
    wszystkiego naj naj :*

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny jest ten pokrowiec, nagłówek też :) Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego:)

    PS. Niezłe ciasteczko na zdjęciu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i cudowny pokrowiec, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pokrowiec1 ja mam 21 i się dinozaurem czuję czasami ;p dodałam do obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pokrowiec :)

    Zapowiada się ciekawie!

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam na myśli chłopaka oczywiście:D

    OdpowiedzUsuń