poniedziałek, 17 października 2011

Nowości w mojej kosmetyczce ;)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was nowości, które dzisiaj wpadły do mojej kosmetyczki :) Jestem mega szczęśliwa i już dzisiaj zaczynam testowanie cieni mniiiiiaaam :)
Kolekcja Denim Love- My Secret.. Cudowna :D


Zawiera:
- 3 nowe lakiery :  151 STORM CLOUDS, 152 HEATHER MIST, 153 BERRY LEA
- 2 kredki do oczu : 8 BLUBERRY, 9 PLUM
-2 paletki cieni trio: 314 DAYLIGHT, 315 WALK AT SUNSET

Oraz nooowee cienie Sensique VELVET TOUCH EYE SHADOW


5 nowych odcienie niestety jeden nie przeżył ale i tak go wykorzystam :)
128, 129, 130, 131, 132
Plus cienie dostępne wczęśniej:


W idealnych kolorach:
122, 125, 117, 106, 102, 101, 114 
Kolory są po prostu śliczne i te satynowe wykończenie! :)
Zaraz biorę się za malowanie !! :)
Pozdrawiam :***

Ps. Cienie Velvet Touch dostępne będą w Naturze od 20 października:)

20 komentarzy:

  1. ten ciemny, fiolrtowy lakier fajnie wygląda :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej.. same cudowności. chyba też niedługo odwiedzę Naturę, tak kusząco to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie te cienie, szukam jakiegoś neutralnego kolorku do codziennego makijażu i wydaje mi się, że jest tutaj w czym wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lakiery a cienie :)
    Też je dziś otrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kosmetyki :) ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te cienie! Genialna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi jak zawsze najbardziej podobają się lakiery do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolorki! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Denim love ogólnie jest super. Chyba się skuszę na szary i fioletowy lakier, plus jakąś kredkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super zakupy. :) Pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolory :) Niby delikatne, ale na pewno przyciągną nie jedno spojrzenie :))

    obserwuję i liczę na rewanż :)
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurczaczek :) Chętnie bym to wszystko wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnee kosmetyki, bardzo fajne kolorki !:D

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory lakierów przepiękne!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery i cienie mnei interesują, czekam na swatche:D

    OdpowiedzUsuń