wtorek, 4 października 2011

Sensique- Błyszczyk Juicy Gloss

Niesamowicie kuszące zapachy, olśniewający blask i doskonała pielęgnacja ust.
Dostępny w 4 rodzajach: mleczko kokosowe, mango, tutti frutti, lizak pomarańczowy.




Dostałam ten błyszczyk z wymianki a sama widziałam go w koszach w  Naturze :)
Zapach ma cudowny... posiadam nr 9 MANGO PASSION, no po prostu wymiata z zapachem, ale w smaku juz nie jest taki fajny... strasznie gorzki a na ustach czuję jakbym miała płyn do naczyń :( 

Aplikowanie też nie jest za fajne bo troszkę się samo wydostaje :(
Ale ładnie naturalnie wygląda na ustach :)
Cena: 6,49 zł
Pojemność: 10 ml.

21 komentarzy:

  1. Wygląda ładnie ale.. nie lubię niesmacznych błyszczyków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten błyszczyk! pięknie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ja bym chciała mleczko kokosowe ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o słodkim błyszczyku w tubce, który by pięknie pachniał, smakował i nie sklejał. Ideału nie znalazłam, a widzę, że i temu produktowi do niego daleko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda na ustach : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ustach wygląda ślicznie :) Miałam ten błyszczyk, ale nie mogłam znieść tego smaku :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie na ustach wygląda i zapach ciekawey musi byc :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wygląda, ale sądzę, że ten smak by mnie nziechecił do jego użytkowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglada ładnie :) A jak z trwałościa? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo, ślicznie wygląda:). Kocham taki efekt, ale ten smak mógłby mnie zniechęcić.

    OdpowiedzUsuń
  12. na ustach wygląda ślicznie i pewnie skusiłabym się na niego gdyby nie był wyciskany.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że smak zniechęca, bo ten błyszczyk bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że będzie trochę ciemniejszy, a tymczasem efekt bardzo naturalny! Masz bardzo ładne, pełne usta - zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę wygląda na ustach bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog
    Obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślałam, że na ustach bedzie za ciemny, ale widzę, ze fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń