czwartek, 10 listopada 2011

Cienie Sensique Diamond Shine :))))))

Na dzisiaj mam Wam do przedstawienia nowe cienie Sensique - Diamont Shine. W Gamie mamy 12 kolorków w tym 6 nowych dostępnych od 3 listopada 2011 r. 


Nie perfumowane cienie do powiek. Satynowy lub diamentowy połysk, dodaje makijażowi oczu głębi i elegancji. 
Waga cieni 4g
Cena 6,99 zł

6 nowych kolorków.
nr 135
Świetna pigmentacja, cień jest bardzo nasycony, ma świetną miękką konsystencje i wręcz sam nakłada suę na powieki.

nr 136
Następny z grupy świetnie napigmentowanej, metaliczne wykończenia, cudowny kolor :)

nr 137
Tu z nasyceniem jest już troszkę inaczej, cień nie jest aż tak bardzo miękki w nakładaniu.

138

Kolejna perełka świetnie napigmentowana... aż chce się malować, cudny kolor prawda?

Nr 139


Zakochałam się w tym cieniu i jego kolorze!! :)

Nr 140
 Baardzo mocno nasycona czerń z satynowym wykończeniem, pięknie mieni się nie tylko w słońcu :)

Następnymi kolorkami jest 6 poprzednich odcieni :


Nr 104


nr 101


 Nr 102


Nr 110

 Nr 107



109


Kolory są cudowne jedynie zawiódł biały, myślałam, że będzie pięknym rozświetlaczem a tymczasem trzeba się nieźle namachać, żeby coś z niego wydobyć.
Przypominam, że cienie są dostępne w sieci drogerii Natura :)

15 komentarzy:

  1. Druga część cieni bardziej przypada mi do gustu, zdecydowanie bardziej moje kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niektóre kolory są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. turkusowy najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a dostałam kiedyś od cioci^^

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się najbardziej turkusowy podoba ale reszta też boska :*

    OdpowiedzUsuń
  6. 139 z checia bym przygarnela:)))

    Wiesz co, brakuje mi u Ciebie archiwum bloga;)

    OdpowiedzUsuń